Er der nogle som har erfaringer med dette? Jeg har modtaget en Bodum stempelkande som er blevet total smadret under transport. Jeg gik naturligvis i sving med at oprette en RMA-sag, hvor jeg har fået printet labels osv. som skal sendes med i pakken, men til sidst understreger de lige at jeg selv skal betale fragt, hvilket er logisk, men også at de erstatter et estimeret beløb på £2.75 - som vel er cirka en femtedel af hvad det koster at sende en pakke til UK med PostDanmark og deres ublu priser.
Jeg skrev derfor en mail hurtigst muligt for at spørge hvorvidt de dækker alle fragtomkostninger, som ifølge PostDKs hjemmeside bliver cirka 120 kroner selvom den blot sendes som storbrev. De skal vel erstatte fragt når det skyldes deres virkelig dårlige indpakning med blot et tyndt lag papir (hvilket jeg også har påpeget i min RMA), men jeg har før oplevet at skal og gør ikke nødvendigvis går hånd og hånd når man handler over internettet. Kan jeg risikere at de ikke vil betale fragten tilbage fordi det er så dyrt, selvom det åbenlyst er deres skyld at kanden er kaput? Er der nogle som tidligere har skulle returnere noget med fejl til Amazon og hvordan gik processen? Mailen har de i øvrigt ikke svaret på endnu.
Jeg har også undersøgt andre fragtmuligheder som bla. GLS, men det er ikke billigere i den her situation.
På forhånd mange tak!