ChillDesk CD-200 Køling til den bærbare computer

• ChillDesk CD-200 er en stander, med indbygget køling, til den bærbare computer (12 – 17”). Strukturen er udført i tykt plastik, med en glossy overflade, uden skarpe kanter eller lignende. To justerbare positioner giver middelmådige ergonomiske rammer og fleksibilitet. 220 mm blæseren får strøm gennem et USB-stik, og har et specificeret støjniveau på 16 dB – Airflowet kan ikke justeres.

Læs mere her:

http://www.tweak.dk/review/Chi…aerbare_computer/1211/1/1

• hey en rigtigt god test i har lavet der...men i snakker lid om CD-300 og i har også temperatur resultater på den...ligger der en test af den herinde eller er der en på vej?? det kunne jo være lidt fedt at se når nu i anbefaler den i stedet for CD-200

• Er på vej ;)

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• udmærke test =) men du skrev at cd-200 mangler håndledstøtte, det er jeg så ikke helt enig med :p

der er faktisk nogen der bruger et ekstern keyboard til at arbejde/game på og der vil cd-200 faktisk være perfekt.

min mening synes jeg at cd-200 er til dem der ikke kræver mange features og bruger et ekstern keyboard og mus. Så skal man også kun af med ca. halvdelen af cd-300´s pris.

cd-300 er nok til dem der er krævende og bruger bærbaren´s keyboard og touchpad meget.

man kan også se på bagsiden af kassen at de viser et billede af cd-200 med en bærbar oven på og med et ekstern keyboard og mus ved siden af =D måske var det det Chill tænkte, da de lavede en billigere produkt uden håndledstøtte.

En ting er sikkert..... jeg skal have mig en cd-200, da jeg bruger min bærbar som en stationær(ekstern keyboard og mus) =)

en sidste ting.......det med at den er glossy kan det ikke være lige meget nu hvor bærbaren sidder oven på :P ? det er jo nok ikke noget man piller meget ved og bærbaren dækker nok det meste :p

cd-200 koster 215kr..... til den pris skal man jo spare nogen steder og 50 % score er lige lovlig lavt til den pris :P

• Det kan godt være, at jeg denne gang har anmeldt produktet for subjektivt i relation til mine egne behov og ønsker.

Hvis standeren står det samme sted, og bruges til en bærbare computer med keyboard og mus, så kan jeg godt følge ideen.

Skriver også at man får god "value for money", og at den køler godt.

Kvaliteten er dårlig, efter min smag. Hellere give 250 kroner mere, og få noget ordentlig kram mellem hænderne. En bærbar køler kan bruges mange år fremover .. Kvaliteten bliver dog først en vigtig faktor, når standeren tages med ud af døren og bruges forskellige steder - Står den samme sted, kan jeg godt se at kvaliteten er mindre vigtig.

Tror næsten man er nødt til at sidde med kølerne i hånden, før det er muligt at følge mig. CD-200 kan sammenlignes med en gammel Skoda, i modsætning til CD-300, som jeg vil dømme til at være en BMW.

Måske tager jeg fejl med mine synspunkter, måske har jeg ret.

Scoren kan diskuteres, det kan den altid.

Håber I kan bruge min forklaring til noget konstruktivt.

Mvh