5 timers fra tale fra Onfone? Erfaringer!

  • Du kunne jo spørge Lars Bom.. :T


    Ej pjat..


    Går selv og overvejer nyt abonnement når vores 2 dyre 599,- iPhone 4 abonnementer når slutningen
    på bindingsperioden.


    Går selv og overvejer OnPhone, Oister og et par andre.
    Jeg selv går efter "nul opkaldsafgift", fri SMS og MMS, og så en god data pakke.


    OnPhone bruger Telenors net, og Oister bruger 3's.
    Så hvis du på forhånd ved at fx Telenor eller 3 ikke dækker så godt der hvor du bor,
    eller befinder dig, så er det nok ikke det valg du skal tage.


  • Hvilken gren af telebranchen er du ansat af?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Hvorfor spørger du om det?


    Fordi han ikke laver andet end at "spørge" ind til diverse abonnementer. Men fred være med det.


    Men jeg kan da nævne at jeg ALDRIG vælge onfone, bare på grund af Lars Bom! De reklamer er ulidelige, kiksede og helt igennem pinlige!


    EDIT:


    Sørme om det ikke er samme Jakob Hebsgaard der ejer de sider der bliver linket til i hans tråde.... flot polle!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

    Rettet en gang, sidst af ayu ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Kan ikke helt se reklamen i denne tråd


    Nemlig.. Det er vel det samme når folk spørger om fx ASUS er det bedste bundkort..
    Arbejder man så for ASUS?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BubbiNemlig.. Det er vel det samme når folk spørger om fx ASUS er det bedste bundkort..
    Arbejder man så for ASUS?


    Ikke nødvendigvis, men den måde han spørger er da dybt suspekt. For det første er han ny bruger herinde. Hvorfor ikke vælge en side som eksempelvis Mobildebat til disse spørgsmål? Det er jo ikke ligefrem fordi vores mobilforum er det mest aktive i Danmark.


    Derudover skriver han ikke om andet end mobilabonnementer, og fremfor at linke til Onfones egen hjemmeside i dette tilfælde, som 99% af alle folk ville tjekke ud hvis de havde en reel interesse i Onfone, så linker han til en eller anden privat side som linker videre til Onfone via referrer-link. (= $$$)


    Som ayu så fint påpeger, så er den side og Mobildeals (som han linker til i andre indlæg) pudsigt nok ejet af samme person.


    Hvis dette var mit forum, så var han i hvert fald forlængst blevet smidt ud for reklame. Jeg har sgu været for længe det dersens internet til ikke at gennemskue den her slags semi-skjulte forsøg på at få klik til ens hjemmeside. ;)

  • Uha en masse konspirations teorier :D Han er registreret den 10/11 og ikke den 10/12 ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().