Ipad vs. Macbook Air 11.6"

  • Jeg kan anbefale Ipad til det som du vil bruge den til! Den er super lækker til noter, lige hurtigt tjekke en hjemmeside, og redigere lidt billeder lynhurtigt. Når du nu har en anden pc på værelset, ville jeg købe en ipad. (den meget lange batteritid er virkelig lækker)
    Indlægget er skrevet fra min ipad :D


    Jeg købte min ipad for en måned siden i Tyskland, og efter 4.2 er jeg endnu mere glad for den! :)

  • Lydder godt, så kunne det være jeg skulle spare de ekstra penge :D Hvad siger i om at vente til Ipad 2.0 som der er snak om, men hvis nu der går et halvt år før den kommer i danmark, så er det vel ikke det værd.

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Der er jo ikke nogen som ved noget konkret endnu. Der går også mindst endnu et år tror jeg før den evt. Ville komme til Danmark. Jeg ville købe Ipad'en nu! :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackwolf
    Lydder godt, så kunne det være jeg skulle spare de ekstra penge :D Hvad siger i om at vente til Ipad 2.0 som der er snak om, men hvis nu der går et halvt år før den kommer i danmark, så er det vel ikke det værd.

  • Ja.. Lyder mere realistisk :D

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Ja skal du have den køb den nu, apple sætter jo ikk prisen ned før der kommer en ny alligevel og ville undre mig meget hvis de ikk lader denne model kører indtil 2012 engang (med mindre der sker noget vildt inden for udviklingen)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW