black ops hanoi

  • black ops hanoi
    så spiller Hanoi på Black Ops, men ku ikke komme ind på det map det efter 10 forsøg online. startede det i private match, der fungerede fint. så nu det hele fjernet. håber det hjælper! andre har haft denne fejl, også ?????? så nu har geninstalleret alt, men kan stadig ikke komme ind servere. hvad skal jeg gøre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nedved
    black ops hanoi


    sku så spiller Hanoi på Black Ops, men ku ikke underskrive det efter 10 forsøg online. startede det i private match, der fungerede fint. så nu det hele fjernet. håber det hjælper! andre har haft denne fejl, også ?????? så nu har geninstalleret alt, men kan stadig ikke komme ind servere. hvad skal jeg gøre?


    Er du stiv?? :cheers:
    Ej tror du skal prøve at kigge dit indlæg engang evt. rette det for det giver ikke så meget mening, sry to say :crazyeyes::)

  • Jeg havde nøjagtigt det samme problem med et map i MW1 og der viste problemet sig at være PunkBuster og det blev løst ved at gen-installere PB manuelt. Eftersom det er samme spilmotor kunne det tænkes at det var noget som du kunne bruge men Black Ops bruger jo Valve's VAC og jeg ved ikke om man kan installere det manuelt...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Næ, men du kan kontakte Steam Support og fortælle dem om den mulige årsag, for hvis det ER VAC som forårsager dit problem er de jo nok de eneste som kan fixe det for dig.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)