black ops hanoi
så spiller Hanoi på Black Ops, men ku ikke komme ind på det map det efter 10 forsøg online. startede det i private match, der fungerede fint. så nu det hele fjernet. håber det hjælper! andre har haft denne fejl, også ?????? så nu har geninstalleret alt, men kan stadig ikke komme ind servere. hvad skal jeg gøre?
black ops hanoi
-
-
øhhh hvad?
-
Oprindeligt indlæg af Nedved
black ops hanoisku så spiller Hanoi på Black Ops, men ku ikke underskrive det efter 10 forsøg online. startede det i private match, der fungerede fint. så nu det hele fjernet. håber det hjælper! andre har haft denne fejl, også ?????? så nu har geninstalleret alt, men kan stadig ikke komme ind servere. hvad skal jeg gøre?
Er du stiv??
Ej tror du skal prøve at kigge dit indlæg engang evt. rette det for det giver ikke så meget mening, sry to say:)
-
eg kan ikke joine server hvor de spiller mappet hanoi, men kan godt lave en private server selv og komme ind. har afinstalleret det og installeret det hele igen men det hjalp ikke noget
-
Ingen problemer med MP og Hanoi banen for mig, det er dog efter update/patch. Ved ikke om dine problemer er før update/patch.
-
prøver at installere det hele igen så. pisse træls da
-
har installeret det hele fra cd nu. er der ikke meget lag nu????
-
Jeg havde nøjagtigt det samme problem med et map i MW1 og der viste problemet sig at være PunkBuster og det blev løst ved at gen-installere PB manuelt. Eftersom det er samme spilmotor kunne det tænkes at det var noget som du kunne bruge men Black Ops bruger jo Valve's VAC og jeg ved ikke om man kan installere det manuelt...
-
aner jeg ikke om man kan downloade det manuelt da!!!
-
Næ, men du kan kontakte Steam Support og fortælle dem om den mulige årsag, for hvis det ER VAC som forårsager dit problem er de jo nok de eneste som kan fixe det for dig.
-
har opdateret gfx driver tror det hjalp!!!!