Nvidia Spdif Kabel søges..

  • Du er en skat.. Elsker dig højre end livet selv.. Nu har jeg ledt efter det hele dagen også kommer du bare lige og smider det op for mig.. Kan man ønske sig mere..


    1000 tak :)

  • det var så lidt damness du er ik den eneste som har spurgt efter det, så viste hvor jeg skulle finde det, mange har før hen spurgt :razz:


    men jeg siger bare fuck det er nice jeg ik behøver sådan et kable til mit GTX460 1gb :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    det var så lidt damness du er ik den eneste som har spurgt efter det, så viste hvor jeg skulle finde det, mange har før hen spurgt :razz:


    men jeg siger bare fuck det er nice jeg ik behøver sådan et kable til mit GTX460 1gb :razz:


    Eftersom du skriver sådan, så går jeg ud fra at det går over PCI porten? Hvordan fungere det, og kan et hvert bundkort med PCI klare det?


    - Jeg har lige købt et HD 5850, og den har nemlig ikke et Spdif stik, så jeg går ud fra det også køre over PCI.


    Mvh. spo


  • alle de nyere ATi/AMD & Nvidia har indbygget lyd chip og jeg synes mit på mit Philips 32tommer LCD TV lyder fint med dens egne højtalere samme på min fars Philips 42tommer LCD TV.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    alle de nyere ATi/AMD & Nvidia har indbygget lyd chip og jeg synes mit på mit Philips 32tommer LCD TV lyder fint med dens egne højtalere samme på min fars Philips 42tommer LCD TV.


    Okay, tak for det :) - glæder mig til at afprøve det når jeg engang får fat i et 5m HDMI kabel, de er sku lidt dyre i butikkerne, så må have fat i en online shop..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sponix
    Endnu større tak! det henter jeg sgu her i eftermiddag :D


    det var så lidt sponix, ved godt det ik er faldt el. noget men det funker fint plus det er HDMI 1.3 så skulle gerne funke med dit HD5850 os :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    det var så lidt sponix, ved godt det ik er faldt el. noget men det funker fint plus det er HDMI 1.3 så skulle gerne funke med dit HD5850 os :razz:


    Apropos 1.3 - hvad har det at sige? For kan se de har et andet 5m HDMI, det er dog ikke 1.3 (det står der hvertfal ikke)..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sponix


    Apropos 1.3 - hvad har det at sige? For kan se de har et andet 5m HDMI, det er dog ikke 1.3 (det står der hvertfal ikke)..


    jeg havde det gamle HDMI kable før jeg købte HDMI 1.3 mit lyd funkede ik altid og skærmen blinkede af og til men med HDMI 1.3 som jeg købte da jeg havde et HD5770 1GB stoppede det og blev da kun bedre da jeg fik et GTX460 1GB :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    jeg havde det gamle HDMI kable før jeg købte HDMI 1.3 mit lyd funkede ik altid og skærmen blinkede af og til men med HDMI 1.3 som jeg købte da jeg havde et HD5770 1GB stoppede det og blev da kun bedre da jeg fik et GTX460 1GB :D


    Okay, tak tak :)