XFX radeon 5870 tilkobning til skærm ?

• Hej.

Jeg har for nyligt købt et "Graphics HD5870 850M 2GB DDR5 HDMI Eyefinity", da mit tidligere kort er gået istykker. Mit problem ligger i at efter jeg fik monteret gfx i mit kabinet, kan jeg ikke koble på min SyncMaster 959NF skærm.
    Jeg er ikke specielt teknisk anlagt, men udgangene på grafikkortet er 6 mini displayport. Jeg har også fået tilhørende kabel, som hedder bizlink, der kan sættes i porten og så skulle den anden ende passe i mit skærmstik, men det gør det ikke. Nogle der ved hvor jeg kan finde sådan et stik/omformer? Håber det giver lidt mening.

Grafikkortet jeg har købt er fra dette link http://www.proshop.dk/ShowProd…x?uid=60014&prodid=334104

Ved ikke om det giver meget mening, men jeg brænder efter at kan få koblet skærmen til, så jeg kan afprøve mit nye kort. :)

• Fik afvide at der var "omformer" på det bizlink kabel, og det var der osse, det passer bare ikke til mit skærmstik.

Jeg kan ikke umiddelbart se om de pins der er på dvi kablet passer ind, men tror du har ret. Hvor kan man få sådanne kabler. Bor lidt udenfor Aalborg, men kender rigtig nogen computer/hardware butikker derude. Vil gerne købe stikket i en butik, så jeg er sikker på det passer.

Mange tak for de meget hurtige svar. :)

Oprindeligt indlæg af zuran
    Fik afvide at der var "omformer" på det bizlink kabel, og det var der osse, det passer bare ikke til mit skærmstik.

Jeg kan ikke umiddelbart se om de pins der er på dvi kablet passer ind, men tror du har ret. Hvor kan man få sådanne kabler. Bor lidt udenfor Aalborg, men kender rigtig nogen computer/hardware butikker derude. Vil gerne købe stikket i en butik, så jeg er sikker på det passer.

Mange tak for de meget hurtige svar. :)

Køb en ny skærm, du sider undskyld mig med noget "gammelt lort" og så køber du et grafikkort til over 3000 kr.
    Der skulle medfølge en adaptor med der laver mini display porten om til DVI.
    Det er muligt at du kan bruge den sammen med en dvi-vga adaptor men jeg er ikke sikker.
    Køb en ny skærm er mit råd. Ville se efter en med hdmi. :)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af baloo

Køb en ny skærm, du sider undskyld mig med noget "gammelt lort" og så køber du et grafikkort til over 3000 kr.
    Der skulle medfølge en adaptor med der laver mini display porten om til DVI.
    Det er muligt at du kan bruge den sammen med en dvi-vga adaptor men jeg er ikke sikker.
    Køb en ny skærm er mit råd. Ville se efter en med hdmi. :)

Var også min første tanke, men har da lidt pli i behold :)