snow leopard pc.

• Hejsa.....

Nogen der ved om man kan installere appels Snow Leopard operativsystem på en alm. pc ?
    hvis ikke... nogen der kan anbefale et godt linux system, der er let at bruge og har en let og overskuelig brugerflade (gerne i stil med snow leopard) ?

på forhånd tak

Oprindeligt indlæg af Truckergrib
    okay....
    Grunden til jeg har holdt mig fra linux indtil videre er at det har været svært at finde drivers til hardwaren... ved du om det stadig er et problem ?

Der er efterhånden rimelig fornuftigt driver support i Linux.

Det bliver i hvert fald ikke bedre med OSX, så vidt jeg har forstået er der relativt få ting der er drivere til det OS, fordi producenterne ikke laver drivere til OSX hvis ikke Apple bruger dem i deres computere (giver fin mening).

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• jep... det forstår jeg også....
    Jeg vidste dog ikke at apple var så specifikke med hvilken slags hardware deres system skulle understøtte.... og når man ikke kan køre det på en AMD computer, kan det være lige meget.....

Jeg har prøvet at installere Ubuntu på min bærbare sammen med windows 7.. og umiddelbart det eneste der ikke var nogen driver til, var mit GFX....

Eneste betænklighed jeg har med at installere ubuntu på min stationære pc, er om jeg så vil kunne spille feks FM2010 og sådanne spil..... og vil jeg kunne bruge Itunes? (skal jo bruges til min Iphone)

Lige et andet spørgsmål.... ved godt det måske mere hører hjemme under hardware men.....

Jeg har lige købt en ny Corsair Force Series F60 SSD disk.... ifølge Corsair skulle den så kunne læse med 285 MB og skrive med 275 MB.
    jeg har kørt en ATTO bench på den, (uden at der var installeret nogen programmer på disken, men blot lavet en tom partition formateret i NTFS) og der fik jeg et resultat på max. 210 læse og 205 skrive... Disken var sat til Sata 6GB på bundkortet.... kan det være rigtigt ?