counter strike source

• hej alle mand

har lige købt css i en alder af 37 :crazyeyes: (det er vel aldrig for sent og starte..gg) mit spørgsmål er, hvordan kan en kamerart og jeg spille sammen over nettet - i mod en masse bots?

tror nok jeg har fået konsollet til at virke i spillet, kan dog ikke få det frem igen, hvis jeg lukker konsollet ned. og bliver nødt til at genstarte spillet (dette er dog kun et lille problem)

er total noop i dette spil, er ikke så hurtig til skyde spil, og derfor vil vi gerne spille mod bots, så jeg har bare en lille chance for at nakke nogle :drink: (bliver nakket konstant når vi spiller online)

spiller modern warfare 2, hvor jeg også bliver nakket konstant, så er lidt tung i røven, men stadig vild med skydespil :$

håber der er nogle der vil hjælpe en "gammel" mand lidt :drink:
    mvh bjarne

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

Rettet en gang, sidst af bjarneboll ().

• Hey :)

Det problem med konsollen har vi alle.
    Det du kan gøre er at lave en lokal server, altså bare "create server" lige når du lukker css op. Du kan vælge et password hvis du gerne vil have andre folk ikke skal joine. (Din ven kan dog godt komme ind ved hjælp af pw'et. passwordet laves under 3. fane i "create server").
    Han kan højst sandsynligt ikke joine din server, når du lige har oprettet den. Så trykker du ESC og skriver i konsollen "sv_lan 0". Det kan muligvis godt være at du/i skal deaktivere firewalls (har jeg nogle gange oplevet var problemet)
    Ang. bots' sværhedsniveau kan du jo selv bestemme, samt antallet. Du kan også selv vælge om de skal gå på T- eller CT-siden (den 3. fane under "create server").

Prøv det. Er ikke den store ekspert, så hvis det der ikke virker kan det være i skal oprette en dedicated server, som jeg ingen forstand har på :)

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().

• Hej
    Hvis i ikke sidder på samme internetforbindelse skal du åbne en "port" i din router. Her er en god hjælp til det http://portforward.com/. Den "port" du skal åbne er "27015". Efter det skal du gå ind på http://www.myip.dk og kopierer din "Ip adresse" og sende den til din ven. Herefter går du ind i CSS og trykker "Opret Server" (tror jeg nok det er. Min version er på engelsk). Så sæter du de indstillinger du gerne vil have (hvor mange bots ovs.) Efter du har opretter serveren trykker du på "Esc" (på tastaturet) og skriver "sv_lan 0" i console. Når du har gjort det kan din ven komme ind på serveren. Det han skal gøre er at skrive i hans console "connect her skal din ip adresse stå" og så kommer han ind og i kan skyde en masse bots sammen. Håber det kan hjælpe :)

/gamlejesper

• hvis i skal spille over nettet mod en masse bots skal i have jeres egen online-server(koster 70 kr i måneden)
    men i kan spille over lan hvis i kører på samme intetnet som i nok ikke gør.

Oprindeligt indlæg af madan
    hvis i skal spille over nettet mod en masse bots skal i have jeres egen online-server(koster 70 kr i måneden)
    men i kan spille over lan hvis i kører på samme intetnet som i nok ikke gør.

Det er ikke rigtigt, du kan lave din egen som jeg skriver ;)

• tak for alle de gode svar... lyder godt med hamachi, havde selv tænkt på en vpn tunnel, men har aldrig prøvet det, er det bare og installere den, eller er der nogle ting jeg skal tage højde for?

og så vil det vel fungere lige som hvis de var koblet sammen på lan?

mvh bjarne

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• hej

nu har vi prøvet, har oprettet en vpn forbindelse til min ven, og der er hul igennem. men vi kan stadig ikke spille, han kan ikke se den bane jeg opretter... gør vi mon noget galt?

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• så fik vi problemet løst, nu virker det... tak for hjælpen

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• Et ord Counter-strike source Dedicated server.
    Åben steam tryk Library, tools og så find den der hedder (source Dedicated server) mener jeg den hedder, også er det lige til :)

EDIT: hov havde sgu ikke set i havde fået det fixet sry, men det er en mulighed til jer istedet for det andet der.