Apps til Htc Desire :D

  • tror det kunne være nice at have en samlet tråd med apps (enten i guides eller i denne del) der nærmest er nødvendige. Android Marked er næsten kun blevet en større jungle efter betalingsprogrammerne er kommet, så i hvert fald de stykker man SKAL have (fx. en task killer)...


    Jeg tror faktisk jeg vil smide en lille startguide sammen til android-folket, en anden kunne jo gøre det samme med Iphone... med apps der skal installeres (næsten) så snart man pakker telefonen ud (som sagt bl.a. en task killer) og en samling af hvad brugerne anbefaler i stedet for en masse "de bedste apps(efter min mening)" tråde... tror i hvert fald folk er intra i en hurtig sticky-tråd at gå til...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    tror det kunne være nice at have en samlet tråd med apps (enten i guides eller i denne del) der nærmest er nødvendige. Android Marked er næsten kun blevet en større jungle efter betalingsprogrammerne er kommet, så i hvert fald de stykker man SKAL have (fx. en task killer)...


    Jeg tror faktisk jeg vil smide en lille startguide sammen til android-folket, en anden kunne jo gøre det samme med Iphone... med apps der skal installeres (næsten) så snart man pakker telefonen ud (som sagt bl.a. en task killer) og en samling af hvad brugerne anbefaler i stedet for en masse "de bedste apps(efter min mening)" tråde... tror i hvert fald folk er intra i en hurtig sticky-tråd at gå til...


    Min telefon kører da fint uden en task killer, og der er større diskussioner omkring det emne.
    Mange synes det er godt men mange synes også det modsatte.


    http://myhtcdesire.com/tag/task-killer - hurtig google søgning


    Men ja det kunne være fint med sådan en tråd, en sticky måske?


  • er i gang allerede med at skrive den i word, så er det bare op til admins om de vil sticky den eller flytte den ned i guides...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Laver gerne en Android, app guide hvid nogen skriver den

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards