• hej rødder


    skal ha nyt kamera da mit olympus c-765 er blevet lidt træt :D har et tusse gammelt slr minolta dynax 500si, og vil gerne ha et dslr denne gang, har sværmet til nikon d90 men da det lige ligger lidt over mit budget, vil jeg høre jeres mening... kan se er canon er meget benyttet her inde :D jeg tænker også på pris på udstyr, når man gerne vil opgradere, er priserne ca ens inden for de forskellige mærker? har ladet mig fortælle at linser fra mit gamle kamera kan bruges på sony's alfa serie, er der nogen der kan bekræfte det :D


    ville gerne se hvad man kunne få for ca 3000kr


    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

    Rettet en gang, sidst af bjarneboll ().

  • okay det er da en fordel, men har så læst mig til at der ikke er livewiev og at man ikke kan optage video, det er et minus.. :ohmy:


    men har læst lidt rundt omkring, hvad mener i om evil (system) kameraer, de er jo lidt mindre.. har jo tænkt over at det måske ikke er et dslr jeg skal ha lige nu, da tiden ikke er til de helt store foto ture..gg pga børn og udannelse, men nok mere bliver brugt som alm kamera, men vil jo stadig gerne ha skarpe billeder, så er lige lidt i tvivl...

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • har en minolta tele 75-300 1:4.5(32)-5,6 nok ikke de mest lysstærke linse, men den er da ok:-)


    og så en minolta 35-70 1:3.5(22)-4.5 som fulgte med kameraet


    hvad med blitz, kan den også sidde på et alfa dslr? har en sigma ef-430st


    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook