Battlegrounds

• Da jeg er ny på WoW, støder jeg hele tiden på udfordringer, som ind imellem kan være lidt svære at løse.

De sidste par dage har jeg deltaget i en Battleground: Warsong Gulch og til det har jeg et par spørgsmål.
    Når der efter titlen på den Batteground står "call to arms", betyder det, så vidt jeg kan læse mig frem til, at den giver ekstra XP. Men er det kun i perioder man får ekstra? I dag da jeg ville ind i Warsong Gulch, stod det der ikke længere og selvom vores hold vandt, fik jeg næsten ikke noget XP. Hvordan kan det være?

Sidst har jeg lige et spørgsmål om forkortelser. Det er ikke alle jeg kan gennemskue og ikke alle kan slåes op nogen steder. Hvad betyder FC i battlegrounds?

Håber på lidt assistance :)

Fra Blizzard's hjemmeside

Calls to Arms occur during most weekends, starting on Thursday night at midnight and continuing until Tuesday morning. During a Call to Arms, emmissaries from that Battleground will be found in the major cities, and honor/faction rewards for performing objectives in that battleground are increased. Check out the Events Calendar for exact dates.

FC - Flagcarrier, er en forkortelse brugt om den/de personer som løber rundt med flaget i Warsong Gulch og lign. ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |