reservedele til soc 775 køler

  • nu har jeg efterhånden en del kølerer liggende til soc.775 det er dem hvor man trykker en plastic tingst ned igennem kølerbeslaget og derefter pressen som regel en brun stift ned igennem så den udvider sig på bagsiden af bundkortet
    men efterhånden er de knækket ,og har nu ledt rundt omkring på nettet men kan sgutte ikke finde dem er der nogler der aner hvor man kan købe en håndfuld af dem det må da være muligt.

  • Hej Floor


    Jeg skriver til dig fordi jeg kan se at du har budt på kilimanjaro ASUS P5N32E-SLI.
    Jeg står selv i den situationen at mit Asus striker extreme er gået i stykker og har bruge for et bundkort med nvidia 680i sli chipset på for at kunne redde mine data på mine hdder, som køre på NVRAID 0.


    Jeg tænkte derfor på om det kunne lade sig gøre at jeg køber ASUS P5N32E-SLI af kilimanjaro til 200 kr. Når jeg så reddet mine data sender jeg bundkortet til dig porto frit?


    Hvis du sender mig et billed af de der plastic skruer med modhager til dine socket 775 kølere vil jeg også gøre mit bedste for finde disse og sende dem kvit og frit med bundkortet.


    Mvh
    Frederick IT