hej tweak. står og mangler information om hvor det er godt og handle på nettet. har kigget på trustpilot.dk men vil også gerne høre jeres mening? kender i nogle gode steder hvor i har handlet, og dårlige så jeg ikke handler der?.
på forhånd tak!
hej tweak. står og mangler information om hvor det er godt og handle på nettet. har kigget på trustpilot.dk men vil også gerne høre jeres mening? kender i nogle gode steder hvor i har handlet, og dårlige så jeg ikke handler der?.
på forhånd tak!
Det kommer jo helt an på hvad du vil købe.
Som hovedregel er de fleste online butikker helt fine, men find den butik du vil købe fra, og tjek den ud på Trustpilot.
Jeg handler mest hos Proshop.dk, da jeg ofte synes det er tæt på billigst der og jeg aldrig har oplevet problemer af nogen art. Det eneste er at fragt er en smule dyrt, hvis man kun skal have en enkelt ting, men jeg samler bare lidt forskellige ting sammen og køber på én gang.
Ellers er Dustinhome.dk også udemærket synes jeg.
Det skal lige nævnes at jeg ikke har prøvet RMA ved disse to firmaer, men har da handlet over 10 gange hos proshop og selve salget der foregår fint.
Hvis det er spil eller konsoltilbehør du skal købe, så kan jeg anbefale coolshop.dk. Det er ofte billigt og jeg har ikke oplevet problemer der endnu.
På min negativ liste står naturligvis Getmore.dk... De er lukket for salg pt, men mon ikke de snart finder en måde at åbne igen. Mit problem med getmore er både deres RMA håndtering, salg, forkert prissætning på edbpriser og at de fusker med momsen, bliver erklæret konkurs og så bare starter op igen med en stråmand indsat. De folk burde simpelthen ikke have lov til at drive nogen som helst forretning i DK
Desuden står Avelyn.com på min negativ liste. Ikke fordi jeg har dårlig erfaring med selve virksomheden, men problemet er at det kun er på papiret at det er dem du køber af. I virkeligheden er det Avelyn.com kun en mellemmand, hvor andre butikker betaler for at få solgt deres varer - jeg fik fx en mobiltelefon som var fra telebazar (fuskerbiks så det gør sig noget). Hvis du vil se detaljer så tjek: http://www.tweak.dk/forum/thre…e=Erfaring_med_Avelyn.com
QuoteOprindeligt indlæg af madan
på forhånd tak!
Tænker du på hardware eller bare sådan generelt?
hardware og lignede
Bruger selv mm-vision, komplett, prc-data, shg, bj-trading og mange flere jeg ikke lige kan huske
De gode:
Komplett, PRC-Data, SHG (i gamle dage - ikke længere), BJ-Trading, DustinHome, Laptops.dk(virkelig god side at købe fra, de er mega gode til support og spørgsmål) Proshop, Coolerkit, compuMail..
Lige hvad jeg kunne finde på..
Kan anbefale to tilføjelser til Firefox, Web of Trust og Trustpilot Guard.. Så spotter man hurtigt de brodne kar..