S: Ældre dele

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Player]
    Hej kilimanjaro


    Er ASUS P5N32E-SLI Motherboard stadig til slag eller har floor købt det?


    Mvh
    Frederick


    Det løb floor med :)

  • Ja ok det tænkte jeg nok. Jeg har ellers prøvet at sende nedenstående besked til floor, men han svar ikke. Hvis du snakker med ham kan du så ikke lige sprøge ham på mine vegne om det samme.


    Til Floor.:


    Hej Floor


    Jeg skriver til dig fordi jeg kan se at du har budt på kilimanjaro ASUS P5N32E-SLI.
    Jeg står selv i den situationen at mit Asus striker extreme er gået i stykker og har bruge for et bundkort med nvidia 680i sli chipset på for at kunne redde mine data på mine hdder, som køre på NVRAID 0.


    Jeg tænkte derfor på om det kunne lade sig gøre at jeg køber ASUS P5N32E-SLI af kilimanjaro til 200 kr. Når jeg så reddet mine data sender jeg bundkortet til dig porto frit?


    Hvis du sender mig et billed af de der plastic skruer med modhager til dine socket 775 kølere vil jeg også gøre mit bedste for finde disse og sende dem kvit og frit med bundkortet.



    http://www.tweak.dk/forum/thre…84&sid=&hilightuser=17709



    Mvh
    Frederick

  • Jeg skal se hvad jeg kan gøre for dig :9xo


    Men jeg kan fortælle dig at du kan også bruge et 780i sli kort da det har samme controller, jeg taler af erfaring, jeg har nemlig selv stået i samme situation :oops: