Minecraft

• Well why the eff not? Havde du foretrukket at han lavede en helt ny tråd? Det er jo ligesom sådan at spil fora fungerer her på tweak. :$

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Ja det havde jeg da.
    Er da ingen grund til at rippe op i gamle tråde.
    Men det er nok bare mig der har det sådan.

Kiggede ikke engang på hvor gammel den var, men er det virkelig så lang tid siden? 8o

Nå, men den bedste nyhed i 1.0.0 er at man kan gennemføre Minecraft, og selvfølgelig får man lov til at spille videre efter!

• Really Bubbi? Du mener at det giver mere mening at fragmentere endnu mere i et forum hvor hvert spil helst kun skal have en tråd? Alternativt ender vi med at hvert nyt spil har 3-4 tråde uden grund. :pinch:

Anyhoo - yay for release. :dance:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Really Bubbi? Du mener at det giver mere mening at fragmentere endnu mere i et forum hvor hvert spil helst kun skal have en tråd? Alternativt ender vi med at hvert nyt spil har 3-4 tråde uden grund. :pinch:

Anyhoo - yay for release. :dance:

Til dels, ja..
    Jeg synes det er meget mere overskueligt end en tråd om et spil på 50+ sider.
    Hvis man så ikke lige har læst med fra starten, skal man alle sider igennem for at finde hovede og hale i emnet.