K.Div.Vandkølings dele

  • Søger fittings G1/4 1/2" med og uden vinkel 10 stk. Samt nogle af de rigtige slanger (1/2") UV 13mm indv-19mm udv. Lidt vand til påfyldning ca 1,5L og noget uv tilsætningsfarve helst lilla el. Blå.
    Nogle 5mm dioder til køleblokke lilla el. blå 4stk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nilas
    Søger fittings G1/4 1/2" med og uden vinkel 10 stk. Samt nogle af de rigtige slanger (1/2") UV 13mm indv-19mm udv. Lidt vand til påfyldning ca 1,5L og noget uv tilsætningsfarve helst lilla el. Blå.
    Nogle 5mm dioder til køleblokke lilla el. blå 4stk.


    Nu har du ikke skrevet i din profil hvor du kommer fra, men jeg har masser af demi vand du kan få noget af, tror jeg har 20 liter endnu.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • HOLD DIG FRA UV VAND:
    Ved godt det er skod og slanger og kølehoveder blir ødelagt men skifter alle hoveder og slanger ret ofte netop pga dette. Og så for at prøve andre køle løsninger så længe det bare ser godt ud er jeg faktisk ligeglad.


    Rigtigt har glemt at taste bopæls kommune men bor i Kokkedal Nordsjælland.
    Ved ik om det kan betale sig at sende vand med posten med postdanmarks vanvids priser.
    Mvh.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nilas
    HOLD DIG FRA UV VAND:
    Ved godt det er skod og slanger og kølehoveder blir ødelagt men skifter alle hoveder og slanger ret ofte netop pga dette. Og så for at prøve andre køle løsninger så længe det bare ser godt ud er jeg faktisk ligeglad.


    Rigtigt har glemt at taste bopæls kommune men bor i Kokkedal Nordsjælland.
    Ved ik om det kan betale sig at sende vand med posten med postdanmarks vanvids priser.
    Mvh.


    Kan det ikke, så var mere hvis du kunne have været forbi. Men kan se det er alt for langt væk :)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850