Månen eller Nevadas ørken?

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Jeg tror ikke på de har været der - alle de beviser der er blevet fremlagt imod det er ret goe imho :)


    Du kunne muligvis bruge en tråd som Comp-n00ben (Alias Zigiro) postede da han startede herinde - det var om præcis det samme emne, og den tråd blev okay lang...


    Hvis han læser det her er han måske flink at finde den til dig - jeg kan ik finde den ihvertfald :P


    ja jeg postede den jo godt nok også i går i den anden tråd, men hva faen, her er den igen: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=8151&sid=


    og jeg har stemt at jeg tvivler, men jeg hælder nu mest til nej...


    jeg tror sagtens USA kunne finde på det, især fordi vi ikke har andre beviser end den sort/hvid video der blev vist i '69, så dem som siger at mistanken er latterlig burde tænke sig en gang om syns jeg...


    jeg tror simpelthen ikke at USA overhovedet havde forestillet sig at nogen ville mistænke når der var blevet sendt raket op osv. - jeg tror slet ikke de havde forestillet sig at en af verdenshistorien største beginevheder ville blive betvivlet, og som jeg også nævner i min gamle tråd, mener jeg ikke at USA vil kunne indrømme det I DAG! 35 år senere...


    tænk hvordan reaktionen fra hele verden ville blive...USA ville blive til grin...FULDKOMMEN til grin...og så er der skuffelserne, ja hvis de indrømmede det ville det jo faktisk kunne sprede (mere eller mindre) splid i hele verden...


    De er nødt til at holde hemmeligheden tilbage så godt de kan INDTIL der kommer nye slående beviser på at de har været der, før først da vil folk lægge tvivlen om '69 bag sig, for så kan det egentlig være ligegyldigt...;)

  • Ikk får noget men JEG (nu mener jeg KUN MIG) tror altså at de ikke har været på månen.. (grund kommer)


    1). Alle de ting der virker wierd ved de billeder der er taget (flag, kryds på billederne osv.)


    2). Alle de astronauter der var på månen er døde (ulykker).


    3). Area 51, topsikret område.... ingen ud over USA's regering ved hvad der er derinde (måske er der UFO'er eller lign.)


    4). der er uden om jorden et felt (magnetisk tror jeg nok) der hedder noget med Van (:D) hvis det passer at astronauterne er/var kommet igennem uden at blive bestrålet skulle raketten have et lag af BLY på min. 20cm.


    5). Hvis det omtalte BLYlag skulle have været uden om raketten ville den have veget mange flere TON.


    6). Russerne (USSR) blev også overhalet indenom af USA men hvis det skulle være muligt, skulle Russerne have "trappet ned" på deres rum program... (og self ville de gøre det nu USA var bagud !I DON'T THINK SO!)


    så hvem af jer tror nu at de var på månen i 69 eller efter.... det er måske muligt de har været på månen efter men det er utænkeligt at de ville komme "op og ned" uden at blive berørt af det der Felt (punkt 4.)


    denne reply burde give grund nok til at jeg ikke kan overbevises...


    PS. hvem filmede Armstrong hoppe ud af raketten hvis han var den første mand på månen...

  • Quote

    Ja, det er fa*dme ligesom dem, som påstår at anden verdenskrig aldrig har fundet sted :] Vor Herre bevares man.




    Undskyld - Men er du "snotdum" eller hva' - For det første er der ingen der påstår at W.W.II ikke er sket - der er nogen der påstår at jøde-udryddelserne ikke er sket - men uanset hvad så er det sgu da to ting som under ingen omstændigheder kan sammenlignes


    W.W.II - OPLEVET at millioner
    "Månelandingen" - SET på TV af millioner


    Fandens til forskel...... :] :] :]

  • Quote

    Originally posted by Twilight
    Til dem der er overbevist om at USA iike har været på månen på grundlag af div beviser, som underlige fotografier, stråling, osv. burde læse denne artikel, ved den lige har været postet i en anden tråd.


    http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html



    Jaaaaaaa - det er jo alt sammen meget godt - men den "artikel" er jo skrevet af dem som siger de har været der - det vil jo være lige så let at finde en med modsat fortegn - men men - for nu bare lige at plukke tilfældigt :

    Quote

    Why was every picture perfect?

    - OK - hvis der så er så mange "tusinder" af fotos - så spørger jeg bare - i deres iver for at overbevise kritikerne - HVORFOR har de så aldrig fremlagt disse fotos - "I think I know why".... ;) ;)


  • Fu*k jeg har lyst til at flippe lige nu, men de andre har da fået mig opdraget en smule, syntes ærlig talt godt at du kan styre dig menneske, du tror på en ting jeg tror på en anden, vi kan jo diskutere fra nu af og til dommedag... Og måske har jeg sagt noget ik så klogt som Hr. Jeg ved alt og ingen skal sige mig imod. (dig).. MEN det giver dig da absolut ikke nogen som helst ret til at svine mig til.... GET A GRIP!

  • Jeg tror godt på at de har mange tusinde fotos....de er bare ikke fra månen :] ;) :D


    ...Hvis i fx mener billeder som dem her:


    [Blocked Image: http://www.apollo-hoax.me.uk/clipart/Shadow14.jpg]


    [Blocked Image: http://users.erols.com/igoddard/shadow04.jpg]


    [Blocked Image: http://www.apollo-hoax.me.uk/clipart/flagwaving/Flag1.gif]


    [Blocked Image: http://www.apollo-hoax.me.uk/clipart/flagwaving/Flag2.gif]


    [Blocked Image: http://www.apollo-hoax.me.uk/clipart/flagwaving/Flag3.gif]


    [Blocked Image: http://www.apollo-hoax.me.uk/clipart/flagwaving/Flag4.gif]



    ...hvordan synes i så selv det ser ud? :) :))


  • Tja, på den anden side er der stadig heller ikke nogen der ved hvem der skød JFK, eller hvor Hoffa blev af. Lader til, at alt kan lade sig gøre i USA :dots:

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Tja, på den anden side er der stadig heller ikke nogen der ved hvem der skød JFK, eller hvor Hoffa blev af. Lader til, at alt kan lade sig gøre i USA :dots:


    nemlig ;) USA er jo "mulighedernes land"...:P :lame:

  • Quote

    Fu*k jeg har lyst til at flippe lige nu, men de andre har da fået mig opdraget en smule, syntes ærlig talt godt at du kan styre dig menneske, du tror på en ting jeg tror på en anden, vi kan jo diskutere fra nu af og til dommedag... Og måske har jeg sagt noget ik så klogt som Hr. Jeg ved alt og ingen skal sige mig imod. (dig).. MEN det giver dig da absolut ikke nogen som helst ret til at svine mig til.... GET A GRIP!



    Klap lige hesten Mulle - HVIS du absolut skal sidde og spille klog - og samtidig fyre noget "smart" af :


    Quote

    Ja, det er fa*dme ligesom dem, som påstår at anden verdenskrig aldrig har fundet sted Vor Herre bevares man.


    Så hav da i det mindste styr på facts - påstanden : (som stort set kun kommer fra nazister) - er at der ikke skete noget med jøderne under W.W.II - "Biiiiiiiiiiiig fucking difference"



    Jeg har intet imod at DU tror de har været der - og gider ikke bruge tid på at overbevise dig - du har det sikkert på samme måde - men igen så lad vær at udtale dig om noget du intet har fattet af - og nope den kan ikke reddes med at det var en tanketorsk.... ;)

  • Quote

    Tja, på den anden side er der stadig heller ikke nogen der ved hvem der skød JFK, eller hvor Hoffa blev af. Lader til, at alt kan lade sig gøre i USA :dots:



    Tjaaaa - man kan jo se hvad for ting et program som 60 minutes "afslører" - uha uha - nogen gange sidder man sgu med åben mund - glemmer helt at trække vejret - Daaaaaaaaaaamn de kan nogen ting derovre - For et land der officielt er så åbent og anti-hemmeligt - så har de sgu godt nok nogle seriøse hemmeligheder........ :boxed: :boxed:


  • Det er hvad jeg har hørt, og jeg tror sådan set stadig på at der er nogle folk, som tror dette. Folk de er syge i bolden!!!!!!


    OG, jeg syntes det er lige så latterligt at mene af vi ikke har været på månen, som at mene af anden verdenskrig ikke fandt sted..


    Så syntes jeg fa**me også lige du skal lukke ædespalten i makker, du mener åbenbart at du ved ALT. Ja ja, :crazyeyes:


    Og, du kan sq heller ikke komme ud af at du bare angriber mig!!!!!!!


    Lige til sidst, jeg holder stadig ved mit: GET A GRIP!

  • er ret så siikker på de har været på månen.


    der var nogen der snakkede om beviser, de har film fra månen billeder fra månen man så raketten blive sendt op, og de tog sten med tilbage fra månen, hvor mange flere beviser skal man have.

  • Quote

    Det er hvad jeg har hørt, og jeg tror sådan set stadig på at der er nogle folk, som tror dette. Folk de er syge i bolden!!!!!!


    OK - DOKUMENTER din påstand - eller kommer den bare fra dine svampe spisende venner


    Quote

    OG, jeg syntes det er lige så latterligt at mene af vi ikke har været på månen, som at mene af anden verdenskrig ikke fandt sted..



    Øøøøøøøøh - har du pjækket i samtlige dine historie timer eller hva' - nu hed det jo ikke VERDENSKRIG for sjov vel - folk over hele kloden har oplevet den på deres egen krop - Hvor mange har rent faktisk haft præcis viden om hvorvidt de nogensinde er landet på månen.....


    Quote

    Så syntes jeg fa**me også lige du skal lukke ædespalten i makker, du mener åbenbart at du ved ALT. Ja ja, :crazyeyes:


    Klaphat - hvornår har jeg postuleret at jeg ved alt - Nope never - men jeg ved til gengæld at man ikke skal slynge om sig med påstande - som man ikke en gang kan holde styr på selv - "So dude - why don't YOU shot up"


    Quote

    Og, du kan sq heller ikke komme ud af at du bare angriber mig!!!!!!!


    Prøver jeg på det....??? - "Not even in your dreams boy"


    Quote

    Lige til sidst, jeg holder stadig ved mit: GET A GRIP!


    OK - Så må jeg jo sige - "Get real - and get your fucking facts straight U SFB"


    "End of story - U = Waste of time and space".


  • Holder stadig fast ved min: GET A GRIP..


    Og så lige: :] :] :] :] :] :] :]


    End of story from here.