Hør lige her hvad jeg læste i et Preview fra BoomTown; "Den producer, der vejledte os under fremvisningen, fortæller en lille anekdote fra testfasen af spillet. På en af de indendørs baner (spillet foregår ikke kun på ø’erne, men også i vrag og forskellige laboratorier) skifter testerne mellem etagerne ved at bruge en elevator. Da de gjorde det, fulgte A.I.’en efter dem; det eneste problem var bare, at det var de aldrig blevet programmeret til – et faktum, der efter sigende forårsagede en del undren blandt udviklerne."
Hvis det virkelig passer, og det ikke bare er noget udviklerne har sagt for at få opmærksomhed.. Damn, det giver ligesom et godt indtryk af hvor fedt det spil bliver - forhåbentlig!!
Far Cry Singleplayer demo
-
-
Jaja, men helt kloge er de altså ikke , de AI'er, jeg har flere gange stået og skudt en af deres kammerater og så står de bare og råber, uden at skyde igen, selvom jeg står 5 meter fra dem... ellers er det et fedt spil og det kører fint på min pc nu, efter en totalt geninstallering af alt...
-
Nej, det er jo klart når det ikke er færdigt, så vil der self. være nogle bugs, dermed ikke sagt at der aldrig er bugs i de final versioner
-
Hvordan faen klarer man det med de 2 helikoptere i bane 1?! Fandme svært, men NICE spil!
-
Jeg kan nemt køre det i 1280*1024*32 men vis jeg bare tænker på at slå Anti aliasing på så fucker det for vildt!!!
-
Jeg kan nemt køre det i 1280*1024*32 men vis jeg bare tænker på at slå Anti aliasing på så fucker det for vildt!!!
****QuoteAA og AF skal slås fra, det er ikke implementeret endnu. Derfor ser det hele underligt ud hvis det slås til.
-
Originally posted by marquis1
****AA og AF virker fint på et nvidia kort.....
-
ah men der må jp være noget galt
Sidder godtnok med et pinligt bundkort, men derfor burde jeg da kunne køre det bare på hyggeplan.
Men jeg får grafikfejl og kører det med ca 2-3 fpsKører med :
Barton 2500@3000
FX5800@Ultra
512mb pc3500 Kingston HyperX
A7V333Selvom bundkortet står til udskiftning, bunde jeg da kunne køre det. Har endda prøvet at clocke GFX ned og genintallere osv
-
Jeg køre med at knallet på, køre rigtigt godt..
-
jeg ka sq hverken dl fra boomtown eller det andet sted conn to server resettet:(
-
Originally posted by sehested
jeg ka sq hverken dl fra boomtown eller det andet sted conn to server resettet:(Den fik jeg også 3 gange i træk, da jeg downloadede den fra dailyrush
Prøvede så at sætte linuxserveren til at suge den og så var den der første gang
-
det prøver jeg så, tak du gamle
ehm eller osse gør jeg ikk, har jo ikk li noen linux server
-
Originally posted by sehested
det prøver jeg så, tak du gamleehm eller osse gør jeg ikk, har jo ikk li noen linux server
he he - havde jeg gættet - bare for at fortælle at det måske ikke er de forskellige mirrorsites der fucker op men et eller andet i xp - ved ikke
-
hmm har du så ikk li 1-2mbit i overskud på din upload
-
Jeg bruger altid Getright når jeg henter demoer fra bl.a. Dailyrush, virker hver gang
-
Hentede fra boomtown, ingen problemer.
Og jeg kan køre den med alt på max i 1024X768 og der er kun minimale slowdowns i skuddueller med flere end 4 på skærmen.
-
lykkedes mig sku li og hente den fra BT
-
puuhhh hvor blev jeg skuffet der................ :dots:
ikk over spillet, men over den dårlige performance af min pc :ban: :lame: :chain: :camp:
-
Nå men det er åbentbart meget driver-afhængigt hvordan spillet skal køre.
Med 44.03 kunne jeg dårligt nok se hvad det forestillede og nu med 45.23 kører det flydende i 1024*768
-
hmm kører med ATI´s nyeste, men hva mit system er jo heller ikk det nyeste.
håber bare HL2 kommer til og køre bare en anelse bedre