Billed ikke helt fuldt ud på plasma skærm

  • Hej.


    Jeg har prøvet at tilføje min stationær til mit 42" plasma panasonic g20 tv. Men selvom den kører med 1920x1080p opløsning ( Gennem HDMI stik ) så fylder billedet alligevel ikke hele skærmen. Jeg har prøvet at indstille aspectsene på tvet med fjernbetjeningen.


    Det hjælp ikke.


    Så nu kører den med 16:9 og 1920x1080p men fylder stadigvæk ikke hele skærmen.


    Min gfx er et 5850 .



    PÅ forhånd tak.

  • det er normalt at ATi Driveren undeeskaler på nogle fjernsyn du ska bare ind og sætte det op el. ned i ATi Catalyst Control Center der kan du nemlig rette det, har gjort det på mit ejet Philips 32tommer LCD tv i soveværelset da jeg havde ATi.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    det er normalt at ATi Driveren undeeskaler på nogle fjernsyn du ska bare ind og sætte det op el. ned i ATi Catalyst Control Center der kan du nemlig rette det, har gjort det på mit ejet Philips 32tommer LCD tv i soveværelset da jeg havde ATi.


    Hvor henne i CCC gør jeg det?

  • prøv at se på denne guide: LINK


    Det er et mega irriterende issue som jeg også selv har oplevet med mit 4670.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Well


    Når jeg stener i windows7 så er den fuld skaleret nu, men så snart jeg gå ind i hvilket som helst spil, så går den tilbage til den gamle skalering :S weird.

  • ATI's drivere er lidt "sjove" ind i mellem, prøv eventuelt at genstarte computeren hvis du ikke har gjort det allerede.


    Hvis du i øvrigt ikke har den nyeste Catalyst driver, kunne det være en ide at hente og installere den.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.