Hvorfor kan jeg ikke kommentere nyheder

• Jeg har lige testet og jeg kan heller ikke...

EDIT: jeg bruger i øvrigt firefox som sletter cache hver gang den lukkes.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Rettet en gang, sidst af RTM ().

• Lidt underligt, har osse lige prøvet at slette cache. men det virker stadig ikke :S trist, hvis der er nogen der finder en løsning til FF må de meget gerne poste

• Jeg tror ikke at det er en firefox fejl, jeg får det samme når jeg tester i IE.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Oprindeligt indlæg af Icel33t
    er det bare sådan Tweak.dk er ?? en kode fejl ??

Hvem ved, nu har jeg i hvert fald PMet The Brain, så kan han måske undersøge det :)

• Jeg har faktisk aldrig fundet en fremgangs måde der virker...

Men kort kan jeg sige den ene "foruminfo" bruger forumets egen måde til at finde brugeren, og kommentare bruger cookies.....

Dog har jeg på fornemmelsen denne cookie kun laves når bruger i sin opsætning vælger HUSK mig...

Selvom det lyder mærkeligt

Ser mine egne opsætninger sådan her ud.

Use Cookies?
    Vælg denne indstilling hvis du vil benytte dit session ID i links.
    NEJ

Husk mig?
    Vælg denne indstilling hvis du vil logge på siden automatisk næste gang.
    JA

Husk når i ændre noget, så skal browseren faktisk helt lukkes... og startes op igen...

Folk må meget gerne lige teste om dette gør en forskel og vende tilbage...

/Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• prøvet det jeg skrev?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W

• Fantastisk lige ved jeg skulle lave en "nyhed" med det, så folk er med på at få det til at virke

• mine indstillinger står faktisk til: JA & JA

• Jeg kan bekræfte at det virker når jeg ændrer Husk mig fra Nej til ja.
    Use cookies står stadigvæk til nej, så den har vist ikke nogen effekt.

Måske skal standard indstillingerne ændres når man opretter nye brugere, ellers kan man vel som minimum tilføje en post til "Hjælp til at komme godt i gang tråden"?

Men helt generelt så kunne det være fint med en nyhedspost.