B: nye Corsair Dominator -> andre kvalitetsram

  • Jeg har lige fået et helt nyt sæt Dominator pc2-8500 cl5 hjem fra rma.
    Corsair og min pc har aldrig fungeret særlig godt sammen, så jeg vil gerne prøve lykken med et andet mærke af samme kvalitet, gerne Gskill eller Patriot.


    Køleren kan også følge med.


    Hvis ikke det kan lade sig gøre at bytte rammene til andre, tager jeg imod bud på mine ram - dog med forbehold for at det faktisk er et helt nyt sæt ram, der stadig ligger i forseglet pakke.


    Link:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…minator&sp=all&pid=462578

  • Vil de fungere med en Phenom II X4 eller X6? (Sorry, er ny på AMD fronten, og leder efter nogle ram)


    Vil gerne købe dem af dig hvis de passer. Du kan kontakte mig på palle2222(@)hotmail.com (uden parenteser)

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af palle22
    Vil de fungere med en Phenom II X4 eller X6? (Sorry, er ny på AMD fronten, og leder efter nogle ram)


    Vil gerne købe dem af dig hvis de passer. Du kan kontakte mig på palle2222(@)hotmail.com (uden parenteser)


    Hvis du har Phenom II X4 eller X6 vil jeg da håbe for dig du bruger DDR3 ellers er det sq synd for din cpu :)

  • Jeg prøvede at få ironien til at skinne gennem indlægget - det lykkedes vist ikke helt :D Med 1100+ mhz, cl5 og kun 1,8v synes jeg ikke der er den store forskel på papiret op til ddr3 ram, og systemet ser bestemt ikke ud til at lide under "manglen" på båndbredde.


    Jo, hvis man skal overclocke, er det selvfølgelig en anden sag. Jeg har ikke prøvet meget mere end 22mhz på fsb for at få ram til at ramme deres angivne hastighed og kan ikke sige, hvor meget de kan overclockes, men med ddr3 er der selvfølgelig noget mere loft til at hæve mhz på ram.