S: Antec Medie center kabinet

  • Jeg har følgende kabinet til salg:


    Antec Fusion Black 430, microatx mediecenter kabinet, med 430W strømforsyning, iMon baseret LCD Display og 2x 120mm blæsere, altsammen ting der fulgte med kabinettet.
    Fra April 2008


    Super fint kabinet, med smarte detaljer som adskilte rum og vibrationsdæmpende skruer til harddiskene.


    Der kan læses mere på Antecs hjemmeside: LINK


    LCD displayet, er desværre ikke specielt skarpt, så man skal sidde næsten lige foran for at kunne læse fra det, i LCD modulet er der også en IR receiver.


    Jeg er ikke bekendt med at der er nogen ridser, men ved eventuelle bud skal jeg nok dobbeltjekke det.


    Varen skal afhentes i København, jeg har ikke papkassen længere og er ikke interesseret i at sende det.
    Jeg har naturligvis kvittering.


    Nypris var 1200kr.


    HBO: 400kr

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

    Rettet en gang, sidst af RTM ().

  • Hvis du finder en pap kasse og har mulighed for og sende det er jeg ret intreseret.

    Main
    ->Asus Sabertooth P67 - Intel i7 2600K @ 4,5Ghz / H2O<-
    ->16Gb Corsair Vantage CL8 DDR3 1600mHz<-
    ->ASUS GTX570 DirectCU II<-
    ->Corsair Force Series 3 240Gb - 2 x Samsung 750Gb<-
    ->Lian Li PC-B25F - Corsair HX1000W<-
    Laptop ASUS N53SN-SZ174V
    ->Intel i7-2630QM 2,9Ghz<-
    ->8Gb DDR3 1333 MHz<-
    ->NVIDIA GeForce GT 550M<-
    ->SSD Kingston 128Gb - HDD 640 GB<-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KEFiR
    Hvis du finder en pap kasse og har mulighed for og sende det er jeg ret intreseret.


    Som sagt er jeg ikke interesseret i at sende det, selv hvis jeg fandt en papkasse, tror jeg ikke det vil være forsvarligt når man ikke bruger de oprindelige skumbeskyttelsesplader :crazyeyes:

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.