nyt spil

• Hey

da jeg er ved at skifte til I7 skal jeg bruge nogle spil som bare ser ud som fanden ! :P

så søger et par spil som trækker nosser ud og ser virkelig godt ud.

følger følgene de bedste inden for

Bil spil
    FPS

og hvis ellers der er et par stykker så skriv :) så jeg kan få nogle købt hjem..

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

• Hvad med sådan noget som GTA 4. Det spil har lidt af det hele og grafikken er ganske udemærket. Spillet er meget cpu krævende så det kan du jo passende teste dit nye system med.

Af FPS er der jo selvfølgelig Crysis Warhead, du finder nok ikke et spil med bedre grafik og som er mere krævende end det.

GRID er nok det semi arkade bilspil jeg synes er sjovest og har bedst grafik.

Ellers kommer Mafia II snart, det spil har jeg store forventninger til.

Battlefield Bad Company 2 er rigtig sjovt og har rigtig flot grafik.

Battlefield 3 kommer på et eller andet tidspunkt. Der kommer en beta inden for et år.

Mass Effect 2 har også utrolig flot grafik og kan man lide space fps/rpg spil er det virkelig godt, det kan dog ikke lige fange mig med den slags, er mere til Oblivion, hvilket også er et rigtig flot rpg/fps spil, det kræver dog man modder røven ud af det før det virkelig shiner, både hvad angår grafik og gameplay.

Der findes masser af andre, det var bare lige dem jeg kunne komme i tanke om.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"