hjælp til installation af linux :D

  • jeg er igang med at installere opensuse 11.3 men har hentet cd´en og når jeg når til at installer så ber den om cd 1 men der er jo kun en dvd at hente?


    What to do ?

    GIGABYTE MA790FXT-UDP5 - Corsair DDR3 4 GB - 920 GB HDD - 8800GTS (640 mb ram) - AMD Phenom II X2 550 Black edition- Corsair VX 550W PSU - Thermaltake Kandalf kabinet

  • Det kan være din disk den ikke læser korrekt.


    Du kan jo starte med at prøve at verificere at det dvd image du har hentet ikke er korrupt, ved at følge instrukserne til at verificere dit download der er postet på opensuse dl siden.


    Evt. kan du prøve at brænde det igen og få dit brænder software til at verificere at den har brændt det image korrekt.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • altså har prøve at brænde den 3 gange og 2 af gangene er den blevet vertificeret

    GIGABYTE MA790FXT-UDP5 - Corsair DDR3 4 GB - 920 GB HDD - 8800GTS (640 mb ram) - AMD Phenom II X2 550 Black edition- Corsair VX 550W PSU - Thermaltake Kandalf kabinet

  • andre forslag er også okay :D

    GIGABYTE MA790FXT-UDP5 - Corsair DDR3 4 GB - 920 GB HDD - 8800GTS (640 mb ram) - AMD Phenom II X2 550 Black edition- Corsair VX 550W PSU - Thermaltake Kandalf kabinet

  • Fik du nogensinde testet den image fil for om den skulle være korrupt?

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • sry for det langsomme svar :S men ja det har jeg gjort ved 2 ud af de 3 og ingen af dem er korrupte så kan slet ikke forstå hva jeg gør forkert . . . .

    GIGABYTE MA790FXT-UDP5 - Corsair DDR3 4 GB - 920 GB HDD - 8800GTS (640 mb ram) - AMD Phenom II X2 550 Black edition- Corsair VX 550W PSU - Thermaltake Kandalf kabinet