Godt RTS Spil?

• Hej.

Jeg keder mig lidt på spilfronten for tiden og ønsker mig et nyt RTS spil.

Nu her i Starcraft 2 tiden lyder det jo som en god mulighed men jeg tror at jeg vil vente lidt med købet at det spil da det lige for tiden ikke er hvad jeg leder efter.

Jeg leder efter et spil med en smule taktik i fremfor et spil hvor du bare får en masse enhedder og "spammer" modstanderen. Der må gerne være mulighed for at få store hære frem for små bataljoner som i Company of Heroes.

Det skal siges at jeg allerede har Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts og Company of Heroes: Tales of Valor.

Tak på forhånd.

Mvh
    Frederik

Oprindeligt indlæg af Frankovic
    Har du prøvet Settlers og Age of Empire serierne? Det er mere "rolige" spil, som jeg i hvert fald godt kan lide :)

Nej... Så tror jeg at jeg vil prøve Settlers... ;)
    Age of Empires spillede jeg engang :)

• Hvis æraen er ligemeget kan jeg varmt anbefale Medieval II : Total War. Specielt med et par mods som balancerer faktioner, tilføjer flere til grand campaigns (ala. Risk med kampe ind imellem) og eventuelt den komplette convertion mod der sætter spillet i Middle Earth, med orker, murmakil og det hele. :ph34r:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af fredek

Nej... Så tror jeg at jeg vil prøve Settlers... ;)
    Age of Empires spillede jeg engang :)

Er også lang tid siden jeg spillede Age of Empires :D Men har lige gennemført Settlers 4 (tror jeg det er)... En lidt ældre udgave. Der er i hvert fald til mange timers underholdning i sådan et spil :)