WoW Starter Kit (WoW, TBC, 2mdr's gamecards)

• Har et lille Starter kit til WoW liggende, bestående af WoW, TBC og 2mdr's spilletid i form af skrabekort. De var egentligt rettet mod kæresten, men hun har pludselig for travlt til den slags (Hun kom i tanke om Sims 2 :()

Tænkte jeg lige ville se om der var nogle der kunne være interesserede i at prøve spillet, nu hvor Cataclysm er på vej. Nøglerne kan self. sendes digitalt, hvis du er ligeglad med skiverne.

Kom frisk med et bud. :)
    Og nej - det er ikke en WoW konto jeg sælger, men selve spillet i ubrugt form :finger:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Sælger desværre kun samlet - ellers havde jeg selv brugt de to måneder ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Solgte desværre hele baduljen til en ven her forleden. Lukker lige tråden :9xo

Cyberduck