S: Bundkort

  • Hej jeg sælger ud at nogle forskellige ting jeg har liggende som har været brugt til tests.


    Der er ingen kvittering på nogen af delene, da de som sagt er test vare, men de virker 100%
    De er alle i orginal inpakning sammen med alt deres tilbehør, som ikke er pakket ud.


    1x MSI 890FXA-GD70 (890FX, AM3) – hbo: 800kr


    1x ASUS Maximus III Formula (P55, 1156) - hbo: 800kr


    1x ASUS Z8NA-D6 (5500, Dual 1366) - hbo: 1000kr


    Tingene befinder sig i det midtjyske


    Alle bud er pp. medmindre andet er aftalt

  • Jeg er forholdsvis nu.. Bare lige så jeg fatter det. PP = ? og HBO = ? ..


    Det ses næste på alle sider så vil lige høre hvad det står for? Er muligvis interesseret i dit asus!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Niel
    Jeg er forholdsvis nu.. Bare lige så jeg fatter det. PP = ? og HBO = ? ..


    Det ses næste på alle sider så vil lige høre hvad det står for? Er muligvis interesseret i dit asus!


    Ok Niel hvad for et af ASUS'erne snakker vi om ?

  • ASUS Maximus III Formula .. Men ved ikke rigtig synes alligevel 800 er lige i overkanten for det. Så må hellere lade være med at byde, nu hvor jeg har fået afvide Hbo!


    Men takker for hurtig besvarelse. :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Niel
    ASUS Maximus III Formula .. Men ved ikke rigtig synes alligevel 800 er lige i overkanten for det. Så må hellere lade være med at byde, nu hvor jeg har fået afvide Hbo!


    Men takker for hurtig besvarelse. :-)


    Undskyld jeg blander mig men under 50% af nyprisen synes du er for meget? :boxed:
    Hvad pokker havde du forventet? Jeg tror du er meget urealistisk i dine forventninger ang køb af hardware. :pokey:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Baloo: Det er set i forhold til at jeg har en fin computer nu, som egentlig ikke trænger.. Og jeg ved godt der er meget at spare, men står egentlig ikke og skal bruge det. Så hvis pris kom længere ned vil jeg overveje det i forhold til at jeg selv skulle gå ud og købe de andre dele til kortet.. Så det var ikke for at sige at prisen generelt var for høj.


    Med hensyn til det med om du kender en der sælger en quad, så søger jeg også en quad core 2 - så du må lige give besked hvis det er!

  • Cyber hvor meget vil du give for en quad! har nogle, men jeg vil ikke give så meget som folk vil have for dem.. Og nej jeg er ikke urealistisk baloo, men vil bare hellere ofre 200-500 kr for at få en ny quad core, når der priser er så høje.. Men Hvis Cyper er interesseret så har jeg nogle forslag, men kommer an på hvad du er villig til at give.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Niel
    Med hensyn til det med om du kender en der sælger en quad, så søger jeg også en quad core 2 - så du må lige give besked hvis det er!


    Jeg søger en i5/i7. Det er iøvrigt også sådan en bundkortet understøtter. Altså ikke en Core2 Quad i P55!! :D


    Hvis jeg finder en quad i5/i7, så har jeg en Q6600 G0 til salg :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Niel
    Cyber hvor meget vil du give for en quad! har nogle, men jeg vil ikke give så meget som folk vil have for dem.. Og nej jeg er ikke urealistisk baloo, men vil bare hellere ofre 200-500 kr for at få en ny quad core, når der priser er så høje.. Men Hvis Cyper er interesseret så har jeg nogle forslag, men kommer an på hvad du er villig til at give.


    Hvad har du??

  • Niel, CyperOpz: Lav jeres EGEN TRÅD i stedet for at at snakke om køb af CPU som jeg ikke sælger! og i behøver ikke og svare på dette.!


    Riixer: Ikast.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    Niel, CyperOpz: Lav jeres EGEN TRÅD i stedet for at at snakke om køb af CPU som jeg ikke sælger! og i behøver ikke og svare på dette.!


    Riixer: Ikast.


    Okay, det var ikke så langt fra der hvor jeg skal hen i weekenden. Så skal lige se om jeg kan få et lift. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Niel
    1x ASUS Maximus III Formula (P55, 1156) - hbo: 800kr


    Byder 800 pp, også er det mit nu?


    Hbo er ikke en "køb nu" pris. Det er en slags auction. Så det er op til sælger om du har.