Hjælp til 3 playstation 1 spil

  • Da min lillebror har arvet min gamle PS1 efter mig, så synes jeg han også skal have glæde af de 3 spil jeg leder efter da de var efter min mening rigtig fede.. ;)


    Den ene spil er et slås spil hvor man kan spille 2 sammen.. Man starter på en parkerings plads hvor man samler tønder og diverse våben og ting op til at slås med..


    Den anden er et slags bil spil med nogen sjove figure, minder lidt om den crash bil spil men bare ikke lige den.. :)


    Den sidste er det motor cykel spil hvor man skal slå andre af deres motor cykler.


    Håber i kan hjælpe ! :D :9xo

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Præcis, takker :D


    Nu mangler jeg kun det bil spil..


    det skulle vel ikke være Speed Punks(US titel)/Speed Freaks (EU titel)?


    vel at mærke hvis det stadig er inden for kart racing spil :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Kan varmt anbefale spil såsom Vigilante 8, Twisted Metal og Crash Bandicoot/Spyro the dragon serien. Alle favoritspil fra min barndom og tager dem nu og da frem igen for at nostalgiere. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |