Sniper: Ghost Warrior (PC Demo)

  • Synes fejlene dukker frem i det fulde spil, som jeg ikke lagde mærke til i demoen. AIen har sine skavanker og i missionerne, hvor man har assaultvåben i stedet for sniper, virker helt forkerte. Følelsen i spillet er sådan lidt, utilpasset den slags våben.


    Multiplayer har jeg lige prøvet kort, og det virker lidt svært at blive klog på. Synes dog at spillet er ganske underholdende og de 30 euro er en rimelig pris.
    Kunne godt tænke mig at se et andet spil med større budget fra den udvikler, for jeg tror de kunne klare sig ganske godt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Synes fejlene dukker frem i det fulde spil, som jeg ikke lagde mærke til i demoen. AIen har sine skavanker og i missionerne, hvor man har assaultvåben i stedet for sniper, virker helt forkerte. Følelsen i spillet er sådan lidt, utilpasset den slags våben.


    Multiplayer har jeg lige prøvet kort, og det virker lidt svært at blive klog på. Synes dog at spillet er ganske underholdende og de 30 euro er en rimelig pris.
    Kunne godt tænke mig at se et andet spil med større budget fra den udvikler, for jeg tror de kunne klare sig ganske godt.


    du har husket at update gamet ik? :$

  • Troede jeg at Steam selv gjorde..?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Troede jeg at Steam selv gjorde..?


    nu bruger jeg ik steam så gør det manuelt men tjek da alligevel ved den Update 1 som er ude nu, fixer de her ting som jeg har skrevet engang før:


    Quote

    Sniper: Ghost Warrior Update 1 Fixes:
    - Fixed several game stability problems
    - Fixed voice-over and texts errors
    - Fixed sound errors (i.e. sound of knife stab)
    - Fixed a few other minor gameplay bugs

  • Det skulle være opdateret. Den står til at opdatere selv i hvert fald :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Hmm. Downloadede den i går, og fik, efter mange win-opdateringer, endelig spillet til at køre.
    Det var da blevet sent, så jeg ville vente med at afprøve spillet til i dag. Nu får jeg så besked om, at: "This version has expired". :evil:
    Kan det passe, at demoen kun skal virke én dag?


    ved ik med demo'en havde den installeret for knap 1uge siden der var der intet at mærke hva der angår den udløb