Spille Computer Sælges!

  • Så skal jeg af med stationæren så der kan blive råd til ferie.. :p
    Fejler ingenting, bortset fra støv hist og pist.. Kører 100 %



    Bundkort : Asus M3A78-EM HDMI AMD 780G /SB700
    CPU : AMD Phenom x4 9950 Black Edition oc 3.06 ghz
    Ram : 4x Kingston HyperX 2GB DDR2-800 (8GB)
    HDD : 2x Samsung F1 750GB diske
    HDD : WesternDigital Raptor 74GB 10000RPM 16mb cache
    ASUS 20+DVDRW
    Force3D HD4870X2 ATI/AMD grafikkort. 2GB GDDR5 + Arctic Cooling xtreme 4870x2 fans monteret!!!!! Rimelig ny..
    Strøm Forsyning : Chill Innovation CP-700M
    CPU cooler : Noctua NH-U12P CPU Køler
    Kabinet : Antec P180 Mini Black
    Skærm : SyncMaster 2232BW


    I Første omgang så jeg helst at det blev solgt samlet..


    Der er kvittering på næsten alle ting..
    Skærmen er omkring 1½ år gammel..
    Computeren kan ses eller afhentes i Midtjylland / 7430 Ikast


    Har ikke nogen HBO, men har tænkt på omkring 5-5½k for det hele, men læg endelig et fornuftigt bud ind, så kan det være det frister mig. :)

  • Abefyren : Hmmm.. det lyder ikke så tosset, men kan den spille online hvis den havde været flashed?
    Har du nogle penge at smide oveni hvis der bliver mulighed for bytning?


    !wifi : Synes lige det er en tand for lidt..

  • Altså jeg har ikke spillet brændte spil online og i det hele taget ikke spillet ret meget online. Jeg tror det er når folk spiller brændte spil online at de bliver banned, men nu er det bare noget jeg tror. Jeg ved ikke frygteligt meget om det.


    Ang. penge så kommer det an på hvor mange.

  • Alle spil der er nævnt i tråden er originale. Har faktisk ikke rigtig udnyttet at den er flashed og spillet brændte spil :) Mistede lidt interessen og lysten til at spille på den kort efter den blev flashed og nu er den bare blevet brugt som mediecenter.
    Jeg ser lige om jeg kan få taget nogen billeder snarest muligt

  • Men de få gange du har spillet online med dine originale spil, der har ikke været nogen form for fejl eller sådan noget når man kommer ind på det? :) Skal lige have afklaring på det med om man kan spille online lovligt hvis xbox'en er flashed. :) Men kunne godt være interesseret. :)
    Ang. de penge som skal ligge oveni, hvor meget synes du er rimeligt? Så kan jeg lige se om vi er tætte på hinandens taller.. :D


    Åhhh ja, billederne må gerne komme meget snart.. :D