Nyt objektiv

• Ja der kommer en 100-400 f: 4,5-5,6 L IS USM men der går noget tid endnu inden den sees i handlen...

Prisen ja den kan jeg ikke sige noget om og prisen falder nok ikke gevaldigt på den nye - man kan jo tage et eks. på deres macro... jo den faldt lidt men det var altså ikke det vilde, bare fordi der kom en ny ;)

også vil jeg da lige sige at 100-400mm er ikke langt fra en 400mm fast, i billed kvalitet - man skal kigge længe efter at se forskel, men ja, der er forskel men til ganske "almindelig" husbehov, ja der kan hr og fru jensen ikke se forskellen, og jeg vil vædde med at langt de fleste her på sitet heller ikke kan se forskel, med mindre de får at vide hvad billederne er blevet taget med ;)

70-300 fra canon er et fint objektiv, og laves også af sigma med OS som også er et fint objektiv til lidt billigere penge :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Så har jeg bestilt en 70-300! Ville gerne have haft en i butikken, var også nede for at prøve den, men 5400 i butikken 3700 på nettet, så var valget ikke så svært!

EDIT: det er Canons model