Hjælp til webdesign

• Hejsa :) jeg står og mangler et nyt weblayout til min hjemmeside, da jeg vil igang med at lære ASP.NET og til det formål gerne vil øve mig lidt på det, med en ny hjemmeside.. Er blevet træt af at lede efter gratis templates, der alligevel er tudegrimme, når det kommer til stykket.. Så tænkte om det ikke var en venlig sjæl herinde, der havde lyst til at lave et layout til mig :) du vil selvfølgelig blive krediteret for det med et link på hjemmesiden, hvis det ønskes.. Der kommer ikke til at foregå noget kommercielt eller suspekt på siden

Siden kommer i første omgang bare til at være et slags CV og ellers bare fungere som min egen lille legeplads.. Den stil jeg leder efter er noget som denne: http://images.p7d6.arixmedia.com/pr_4t/AX0427GR_3.jpg .. Grønne, lyse farver, der virker lidt friskt

En anden ide er at layoutet "ligner" noget virkeligt, f.eks. en bunke papirer man bladrer rundt i

Der må gerne være nogle dedikerede pladser til noget i stil med bannere eller tekstbokse, noget omkring 150 px i bredden

• Tror næppe du får lavet noget gratis, men du kan jo lave en hjemmeside i WordPress. Det er gratis, og tror endda det billede du linker er en WordPress side :)

• Jeg har vel lov at spørge :) men ødelægger det ikke lidt pointen i at jeg selv vil kode siden, hvis jeg bruger Wordpress? Har aldrig brugt det, men troede det var et færdiglavet system.. Kender en del grafikere der bruger det, fordi de netop ikke koder, men laver grafik

Oprindeligt indlæg af Karga
    Jeg har vel lov at spørge :) men ødelægger det ikke lidt pointen i at jeg selv vil kode siden, hvis jeg bruger Wordpress? Har aldrig brugt det, men troede det var et færdiglavet system.. Kender en del grafikere der bruger det, fordi de netop ikke koder, men laver grafik

Jo jo, selvfølgelig har det det! :)
    Jeg havde bare forstået det sådan at du helt ville have nogle andre til at kode for dig, og tænkte at Wordpress måske var noget for dig ;) No harm intended.

Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Hvis ikke du er bekendt med det, er Wordpress en CMS editor ligesom Typo3 og Joomla.

Der er en del gratis designs du kan hente til dem..

Er det tilladt at bruge de designs uden at koble dem op med Wordpress?

Oprindeligt indlæg af Overgaard

De er langt frit ud på nettet, så kunne ikke forstille mig andet. Men ved ikke om det er muligt for dig uden at bruge en cms..?!

Hvis de bare har et highres billede af designet, så er det lige til at klippe klistre sig ud af det.. Paint er vejen frem hehe :) så det er intet problem.. prøver da lige at tjekke deres layouts så.. Tak for det :)