Hejsa jeg står og mangler et nyt weblayout til min hjemmeside, da jeg vil igang med at lære ASP.NET og til det formål gerne vil øve mig lidt på det, med en ny hjemmeside.. Er blevet træt af at lede efter gratis templates, der alligevel er tudegrimme, når det kommer til stykket.. Så tænkte om det ikke var en venlig sjæl herinde, der havde lyst til at lave et layout til mig
du vil selvfølgelig blive krediteret for det med et link på hjemmesiden, hvis det ønskes.. Der kommer ikke til at foregå noget kommercielt eller suspekt på siden
Siden kommer i første omgang bare til at være et slags CV og ellers bare fungere som min egen lille legeplads.. Den stil jeg leder efter er noget som denne: http://images.p7d6.arixmedia.com/pr_4t/AX0427GR_3.jpg .. Grønne, lyse farver, der virker lidt friskt
En anden ide er at layoutet "ligner" noget virkeligt, f.eks. en bunke papirer man bladrer rundt i
Der må gerne være nogle dedikerede pladser til noget i stil med bannere eller tekstbokse, noget omkring 150 px i bredden