Edbpriser.dk

• viste ikke helt hvor jeg skulle placere denne

Nu er jeg snart ved at være godt træt af edbpriser.dk efter at der er kommet nyt design kan jeg ikke gå tilbage, altså jeg kan gå ind på et stykke hardware osv men når jeg så prøver at gå tilbage så kan den ikke vise siden så jeg bliver nød til at søge igen. jeg er ganske enkelt ved at blive møg hamrende irreteret over det.

ville bare vide om der var andre der havde samme problem som mig???

Originally posted by Aerial
    Har oplevet at edbpriser lavet noget POSTDATA fejl når jeg prøver at gå tilbage i Firebird browseren, men aldrig noget i explorer

jamen kører du med explorer nu?? for det er jo ikke så lang tid siden de har opdateret deres side, og det er siden da at jeg ikke har kunne gå tilbage i min browser derinde

Originally posted by Tizok

jamen kører du med explorer nu?? for det er jo ikke så lang tid siden de har opdateret deres side, og det er siden da at jeg ikke har kunne gå tilbage i min browser derinde

Kører både med explorer, mozilla og avant - kun i mozilla jeg har oplevet probs

• det nye design er totalt skod. jeg kunne meget bedre lide det gamle. det er som om at det er meget sværre at overskue tingene nu. og når de ting man har søgt efter er blevet listet så mangler der en masse oplysninger nu

viste ikke helt hvor jeg skulle placere denne

Nu er jeg snart ved at være godt træt af edbpriser.dk efter at der er kommet nyt design kan jeg ikke gå tilbage, altså jeg kan gå ind på et stykke hardware osv men når jeg så prøver at gå tilbage så kan den ikke vise siden så jeg bliver nød til at søge igen. jeg er ganske enkelt ved at blive møg hamrende irreteret over det.

ville bare vide om der var andre der havde samme problem som mig???

Havde samme problem ved deres tidligere design, men det er væk efter de har fået det nye :clap:

• Det er ret irreterende,de har fjernet en del features,med det nye design.
    Jeg syntes det er som og gå et skridt tilbage.
    Jeg kan bestemt ikke mærke,der skulle være kommet en forbedring med det nye design?

• synes ikke så meget om farverne, men kan godt lide de mange informationer man kan læse om varene, men det mener jeg dog man kunne have gjort i det gamle ..

Men ellers synes jeg den virker fint i min mozilla, nu har jeg ikke rodet så meget rundt derinde !

hold da kæft, men tak for linket. bare skod at jeg bliver nød til at gå ind på den måde

hvorfor er det skod? man laver jo ikke andet end at være under hardware når man er inde på edbpriser... du kan jo bare ligge den i hyperlinks så bare klikke på det og så er du inde på edbpriser

Originally posted by CraiN

hvorfor er det skod? man laver jo ikke andet end at være under hardware når man er inde på edbpriser... du kan jo bare ligge den i hyperlinks så bare klikke på det og så er du inde på edbpriser

Ahh, det hænder nu også man kigge på software eller bærbare :]

• jeg tror faktisk aldrig at jeg har været inde under software... men hvis man vil det kan man jo bare trykke på software eller netværk oppe i den lille firkant

jeg tror faktisk aldrig at jeg har været inde under software... men hvis man vil det kan man jo bare trykke på software eller netværk oppe i den lille firkant

:]

jeg tror faktisk aldrig at jeg har været inde under software... men hvis man vil det kan man jo bare trykke på software eller netværk oppe i den lille firkant

ej guuuud!! det sir du ikke!! 8o