Lian-Li Kabi. Hvor kan det købes?

  • Nu kunne jeg se rundt omkring at press release på netop den box der, er først blevet udsendt d. 14 maj i år, og med fremvisning på Computex i Taiwan(nu), næsten garanteret.


    http://www.bit-tech.net/news/i…-pc-b25s-mid-tower-chas/1


    Jeg tror ikke på, at netop den kasse dér bliver tilgængelig i Europa før efter sommerferien. Der plejer at gå et godt stykke tid, fra fremvisning til tests på sites og almindelig tilgængelighed hos forhandlere, især i de øvre prislag, som den vil være en naturlig del af da jeg kun har fundet priser i dollars svingende fra 299-379. Den bliver uden tvivl dyrere her hos os.


    Prøv og send en mail til Midtdata, som nok er dem herhjemme som har størst Lian-Li udvalg og hør dem ad, ang. pris og lagerstatus, det plejer de at være flinke til at hjælpe med.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak skal I have og jeg prøver midtdata prøver at høre hvad de kan finde ud af. :rules:

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2