Avartars her på Tweak.dk/Forum

Originally posted by Torque

Nej, lad den bare hænge - så grim er den heller ikke ;) :P

.... :T

Jamen hvorfor er der så ingen der har fortalt mig det?! :evil: , ej er igang med at hente det.. så yes yes..

Originally posted by The Hans

Hva' nu Torque. Er du gået hen og er blevet religiøs ?... *G* :))

Når jeg ser på Cybaaaah's nye avatar, er det sgu lige før det er tilfældet. Ikke andet end varm mælk, ris og cølibat til mig fremover :D

Originally posted by Torque

Når jeg ser på Cybaaaah's nye avatar, er det sgu lige før det er tilfældet. Ikke andet end varm mælk, ris og cølibat til mig fremover :D

He he... Er det ikke lidt dramatisk broder Torque ? Hvis du styrer dig længe nok bliver du måske pave Torque den første.... :))

Originally posted by The Hans

He he... Er det ikke lidt dramatisk broder Torque ? Hvis du styrer dig længe nok bliver du måske pave Torque den første.... :))

Jeg sætter pris på omtanken, broder Hans. Men jeg er kommet mig over traumet, og er atter i ét med mig selv :crazyeyes:

Complete Zen! :D

Originally posted by Cybaaaah
    uuuuuhm hun er lææææækker.......hviskede de små drenge ;)

Nu så jeg ikke din nye avatar.. ;(

• Hende her er mere lækker! :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Hende her er mere lækker! :)

Hehe, hvis der ikke skal mere til for dig, så er det også iorden :))

Men nu må jeg da sige, så heller ikke det der omtalte avatar !!

Originally posted by GrillRotten

ADDDD ! ... MAC-reklame 8o 8o 8o

Hehe, tænk det havde jeg jo slet ikke set :O

Meen MAC har da et par fine design, på nær den de har proppet i en halv støvsuger. Fandt de et overskuds lager af støvsugere ?