B: Sapphire HD5770 VaptorX 1gb to HD5770 1gb ref design

  • Jeg søger en som vil bytte sit HD5770 1gb med mig, som man ka justere volten med i MSI Afterburner da jeg desværre ik kan det med mit Sapphire Radeon HD5770 VaptorX 1gb men den køre fint 960/1300mhz.


    Søger et andet da jeg gerne vil runde 1ghz på coren da jeg ik er sikker på mit kan det uden mere volt.


    Kortet befinder sig i Esbjerg, har chance for at komme rundt i hele Esbjerg og fortage bytte, ellers ska du komme til esbjerg og bytte med mig da jeg desværre kun har scooter at komme frem på.


    Kortet er købt som "Demo" hos Komplett.dk men funker 110% og køre til 960/1300mhz til dagligt, købte kortet 12-04-10, men da det ik lykkes mig at kunne justere voltet søger jeg et andet kort hvor jeg kan det.


    Kan ses her kørende i mit PhysX setup: http://puma99dk.co.cc/ATi.with.PhysX.1280x1024.jpg

  • Hmm, jeg er fra Odense, har et 5770 fra slutningen af november.. Kommer du til odense vil jeg da gerne bytte..


    OG hvordan ialverden er din Fluidmark FPS så stor? Med mit 8800GTS og 5770 får jeg en mindste fps på 40? 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Balanovic
    Hmm, jeg er fra Odense, har et 5770 fra slutningen af november.. Kommer du til odense vil jeg da gerne bytte..


    OG hvordan ialverden er din Fluidmark FPS så stor? Med mit 8800GTS og 5770 får jeg en mindste fps på 40? 8o


    bruger nyeste ATI & Nvidia driver til mine kort, og har oc'ed mit HD5770, har du tjekket om du kan justere volt på dit HD5770 i MSI AFterburner?


    men kedeligt nok, har jeg faktisk lige været i odense for nogle dage siden efter nogle alu-fælge til min fars nye bil >.<

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Balanovic
    Tjoo det vil den gerne.. ingen probs.. Men hvis du ikk skal til Odense, så ligemget


    ja ska jeg desværre ik forløbig, men sådan er det, men køre os kun Fluidmark i 640x480 "windowed" kan være derfor min fps er så høj :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Balanovic
    Min fps er slet ikke afhængig af opløsningen.. Men den starter godt ud med 370.. Også bum ned til 30..


    8o oki wierd, ved jeg så ik hvorfor, køre med en Dual-Core på 4ghz og 6mb cache kan være det som os har lidt indvirkninger tør jeg ik svare på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Vi hopper


    Hvorhen. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • vi hopper endnu engang folkens, er os villig til at smide noget mønt oveni hvis det er et rigtig godt kort, som kan 1ghz på coren el. det er et MSI R5770 Hawk ^^