Den bedste mus anno 2010?

  • Har selv prøvet en vens Razer Mamba, den er lækker men dyr. Så jeg fandt en anden mus Logitech G500, husk at downloade driveren til den, til alle de pc'ere du bruger den på. Eller bliver den mere eller mindre "vild" at styre. Har også en Logitech G9 der er knap så hurtig både en der virker og en der er i stykker til museslyng (LAN parties).


    Som sagt har man pengene i orden Razer Mamba og så ellers Logitech G500 musen, hvis man har knap så mange. Husk at kalibrere G500 musen hver gang du slutter den til en anden pc, så kan du styre den noget nemmere.


    Generelt laver Razer mus i den dyre ende, men de er lækre og kører godt. Dog har jeg haft problemer med en Razer Copperhead der fulgte med min gamer bærbar, fordi den var for langsom!

  • Har også bestilt den fine Mamba, som burde komme imorgen :) Lige nu sidder jeg med en klam Dell mus og er ved at blive sindssyg :crazyeyes:

  • G500 kan man sku ikke gå galt i byen med, kæft den er lækker! Men hvis man ikke kan lig G5 kan man heller ikke lig G500 da de næsten er ens, hvor G500 har lidt forbedret ting, som nyt scroll og så lægger knapper til at gøre den hurtige eller langsommer bedre.

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm