Hjælp til ny ekstern harddisk

  • Yo tweakers.. og glædelig fredag! :-)


    Jeg står og skal have en ny ekstern harddisk, da jeg er løbet tør for plads på min Mac. Jeg har desuden ofte så meget lort liggende, som jeg egentligst helst ville være fri for. Derfor er en ekstern en ideel løsning. Desuden er det meget rart hvis jeg skal se film hos en ven, eller hvad man nu kan finde på.


    Jeg gider ikke bruge en masse penge, og brugte derfor Google, min trofaste følgesvend, for at aflure markedet. Det ledte mig til denne side om eksterne harddiske, som anbefaler en Western Digital Elements Desktop 500 GB som det bedste til en billig penge.


    Har I nogen indvendninger om det køb? Eller findes der andre eksterne harddiske, som I betragter som bedre, i priskategorien MAX 600 kr. inkl. fragt?


    Muchos tacos - og rigtig god weekend!

  • Måske kan du finde den billigere her eller læse lidt om hvad andre bruger mener om den.


    http://www.edbpriser.dk/Search…=Fql&nf=strmatrix6%3a^%22Ekstern+harddisk+%C2%A40.0000000000%22%24%C2%A7specifictaxonomy%3a^Hardware|2%2fHarddisk|16%24


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.