Tid til opgradering ?? Hjælp Gutter

  • Hej alle,


    min maskine ser således ud:


    2x2048 ram = 4 gb ram DDR2 400mhz - Corsair
    grafikkort Gefroce nvidia 8800GTS 640ram,
    Gigabyte p35 mobo
    Intel Core 2 quad q6600 cpu



    nu har jeg kun gamet WOW og CS source og der kører det upåklageligt. Jeg har også lige installeret Avatar the game som kører godt på selv højeste specs. Ehm har også prøvet COD4 MW2 den kørte også fint, dog prøvede jeg det ikke på full opløsning - det kan den nok ikke klare. Men tiden er måske kommet til en opdatering af min maskine.


    Jeg er lidt i tvilv om jeg skal opdatere hele maskinen ved at: sælge denne her også købe en hel samlet eller selv bytte delene ud enkeltvis ??


    håber på en masse god respons,


    ps. skal det siges jeg er kommet ud af opdateringerne omkring nutidens hardware om hvad der er godt og skidt til fornuftig pris. Ved bare i7 cpu og HD Radeon grafikkort skulle være godt...

  • ja okai :)


    nu har jeg set at der er lidt forskel på de 2 kort, men den er ikke så STOR igen... men prisen er ca. 800kr


    hvad med ram ?? er de fine nok eller



    min skærm er MONITOR SAMSUNG TFT 22" 226BW WIDE 2MS 1000:1

  • Det er jo basalt set samme maskine som jeg har. jeg syntes da den er fint med på noderne. Men nu spiller jeg ikke rigtigt noget udover silent hunter. men jeg laver tunge beregninger osv. en ssd ville spille maXXXX. gerne en intel M eller X serie.

  • Jeg ville ikke opgradere så meget på den, kan også se du har sat den til salg som den er.
    hvis du skal beholde den så nup et HD5770 og en 80gb ssd som systemdisc.
    Det vil du kunne mærke forskel på.
    Dine ram er fine med mindre du skal oc over 3.6 på den Q6600. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate