S: Coolermaster Cosmos (Kabinet)

  • Hey boys n girls


    Jeg har haft mit coolermaster cosmos i en del tid nu, og selvom det er et genialt kabinet af god kvalitet, er det simpelthen for stort i min nye lejlighed. Derfor vil jeg gerne have et der er mindre, men stadig i ligeså god kvalitet!


    Jeg er interesseret i et nyt kabinet i en mindre størrelse, i samme kvalitet, eller et lidt billigere kabinet + penge, eller bare penge - min pointe er at jeg skal have et nyt kabinet :)


    Jeg vedlægger her nogle billeder af kabinettet.


    Til at starte med de to aftagede sider, og resten kommer op når jeg lige kan få adgang til min computer igen (Kæresten arbejder :))


    Et review af kabinettet findes her:


    http://www.overclockersclub.co…rmaster_cosmos_1000/7.htm


    "Cooler Master has brought the greatest aspects of computer cases all together; style, performance, and silence. The Cosmos 1000 is not only a great looking case that has very elegant looks to it, but it also keeps the insides very cool while staying very quiet. Any time that I have taken a look at a "silent" case, I was skeptical about getting it due to the fact that silence often sacrifices some sort of cooling abilities that the case could have offered. With this case, however, the impact was minimal."


    Det står nuværende til 1500,- på edbpriser, men vær ikke genert med at tilbyde noget der ikke ligger til helt så høj en sum.


    Kabinettet er uden ridser, og er generelt blevet passet rigtig godt på. Det eneste der ses er lidt slitage på frontlogoet (se billede 3) Den originale kasse medfølger hvis dette ønskes.


    Kabinettet befinder sig på Islands Brygge, København.


    Jeg håber at høre fra jer snart :)


    Stil endelig spørgsmål hvis det er.



    BILLEDER


    Den ene sideplade


    Den anden sideplade


    Front slitage


    Hele kabinettet

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet 3 gange, sidst af Hayes ().

  • Hey Boris


    Hvad siger du til 600,- og så stopper vi den der? :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2