TV3 på "K21" - Kan ikke finde den på mit gamle TV? Øhh...

• Hvad mener Yousee lige med at TV3 (som er en del af vores grundpakke) ligger på K21 (og så en eller anden frekvens.) Vores TV er af den gamle skole med en semi-manual slider der kører igennem VHF1,3 og UHF. Vi(jeg) kan simpelthen ikke finde kanalen.

Der står noget ala C1 - C 12 og C 02 - 04 når vi skifter imellem båndene. Er K21 tilfældigvis det samme som C21 (hvilken slet ikke står nævnt i nogle af "båndene") i søgeren? :rolleyes:

Tak på forhånd (og tak guderne for moderne teknologi :roller:)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• anslår at dit tv er fra enten 70'erne eller 80'erne siden det stadig skal stilles med sliders. Desuden kan det sagtens være at TV-båndene er blevet udvidet siden dengang, og hvis dit tv ikke kan gøre brug af de udvidede bånd, så er det bare ærgeligt... aner dog ikke om man kan få en seperat tuner (udover digitaltuner og sat tuner) til den slags, men regn ikke med det...

efter hvad jeg ved er K21 og C21 vist det samme (Kanal vs. Channel).

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Prøv evt at skaffe dig en video fra 90'erne eller nyere så kan den bruges som tuner.. =) Gjorde vi engang hjemme hos mine forældre på et GAMMELT tv der heller ikke kunne finde alle kanalerne..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Prøv evt at skaffe dig en video fra 90'erne eller nyere så kan den bruges som tuner.. =) Gjorde vi engang hjemme hos mine forældre på et GAMMELT tv der heller ikke kunne finde alle kanalerne..

*banker sit hoved imod nærmeste mur*

hvorfor fanden tænkte jeg ikke på det?
    mine forældres vhs maskine kan i hvert fald bruges som tuner, men har ikke prøvet...

fail X(

stemmer for at få en "banke hoved i muren" smily herinde :9xo

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Rettet en gang, sidst af Foxx ().