Underlig spørgsmål ang. Windows 7 PnP

• Jeg har et lidt underligt spørgsmål angående min Windows 7 Ultimate x86, hver gang jeg reinstaller går der ca. en uge fra alle updates er installeret til min Plug and Play Service går af amok og bruger ca. 50% af min cpu som jeg har lavet 2 tråde om uden svar, på systemet i mit signature.
    Efter den uge, så ka den stå tændt i max 10timer el. noget så starter det og er godt træt af det :(

ser sådan her ud:

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/atta…p?attachmentid=16900&sid=]

Tweak.dk Tråd

tænkte på om det kunne afhjælpes ved at skifte til LGA1156 setup? el. vil det være spild af penge og smide ca. 4k efter sådan et setup bare for at teste?

Kunne være rart hvis en kunne fortælles mig hva der evt. kunne være galt.

bruger AudioFX USB headset, Logitech G500 mus usb, Logitech UltraX keyboard usb og et sæt Logitech LX300 wireless keyboard og mouse til når jeg køre det hele over mit 32tommer Fuld-HD tv i soveværelset samt jeg har et Macca webcam som Win7 kalder et HP based Webcam.

(Har både Windows 7 Ultimate x86 & x64 men bruger kun x86)

• Har du prøvet at spørge inde på de lidt mere nørdede Microsoft fora? Evt. deres eget? Kunne jo være en behåret fejl et sted i systemet. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Har du prøvet at spørge inde på de lidt mere nørdede Microsoft fora? Evt. deres eget? Kunne jo være en behåret fejl et sted i systemet. :)

hva jeg har læst via Windows7forums m.m der er der nogen som snakker om det kan være hvis man bruger usb keyboard og mus synes bare det lyder underligt når det først kom i slutningen af januar iår.