1 account blive til 2

• hej i forummmet

Jeg har en wow account på 2 pc'er, og vil gerne lave den om til 2

Hvorledes gør jeg det nemmest og billigst? Skal jeg kun bruge lich king key eller det hele?

og er der nogle fordele ved at købe det hele mht. til powerlevelling?

Har jeg forstået det korrekt at man ikke automatisk kan komme i betragtning til recruit a friend powerlevelling?

mvh the huntard

• Hvad mener du med at lave en account til to? Kopiere dine chars, så du har dem på to accounts? Det kan nemlig ikke lade sig gøre..

Du kan købe en ny konto med et nyt spil og udvidelser og så kan man vist nok flytte en char til en anden konto, men så er den jo også væk fra den gamle..

Med powerleveling mener du så fusk og svindel-versionen eller mener du hårdt slid og god teknik, så du kan komme hurtigt op i level? Hvis det er det første, så er Tweak ikke det rette sted at spørge om sådan noget

• Den nemmeste måde at multiboxe (dvs. bruge flere konti i samme spil) er at købe en Battlechest pakke som har basisspillet og begge expansions (ikke 100% på Lich King).

Du kommer til at betale dobbelt månedlig abbonnement, og det koster yderligere hvis du vil flytte characters imellem de to konti. Tror næppe du får lov til at bruge Recruit a Friend, med powerleveling bonusen og teleport, hvis du bruger samme navn på begge (hvilket er den eneste måde du får lov at sende characters imellem konti)

Håber det hjælper.
    :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Hvis du har 2 konti i samme navn så kan du godt flytte chars imellem de 2 konti.

Du får dog ikke lov til at bruge recruit a friend (xp boost mv.) da denne service ikke er tilgængelig i danmark desværre.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM