• Hej alle Tweakere... Jeg har fået et lille problem.. Spiller mw2 meget.. Men idag får jeg en Error IWnet_Invalidversion...


    Efter hva jeg kan læse mig frem til på nettet.. Så er det noget der sker for dem der bruger crack version.. Nu ligger landet sådan, at jeg har betalt 400 kr, for det her spil.. Og så får jeg denne besked... Igår virkede det fint.. No problem.. Og har spillet det siden udgivelses datoen... Så nogen der ved hva der lige sker for dem???


    Har ingen intentioner om at skulle betale for et helt nyt spil...


    Håber nogen af jer kan hjælpe med dette problem... Eller so mmåske selv har problemet..
    På forhånd. tak

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Kunne være en bivirkning af IW's seneste anti-crack patchrunde. Har du kigget på Steampowered / IW? (Hvis det er sådan et forum) 's forum? Kunne være det er en anderkendt fejl som kræver noget support fra "officiel" side.


    Personligt har jeg ikke haft nogle fejl - altså udover server connection timeouts og alle de typiske "cannot join blablabla" fejl som dukker op i ny og næ.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja det ku godt være.. Synes bare det er latterligt at man betaler så meget for et spil. Og så virker det ikk..


    Det kan ikk være rigtigt at jeg skal starte helt forfra, fordi de laver en masse fejl.. Men der nok ikk nogen vej udenom..


    Ville bare være rart hvis jeg ku se hvor fejlen sker. eller hvorfor den opstår..


    Først brugte jeg to dage på, at få det instaleret. Købte det på udgivelses datoen..


    Og så yderlige masser af fejl.. Det er bare ikk godt nok fra deres side...


    Hmm... :finger:

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • jeg fandt fejlen... I steam Skal du gå ind i my games. Højre klik på mw2, tag properties. local files. Os så tag den der cache files.. Og bagefter defrac... Latterligt, men det virker.. Ellers tak for svarende...

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W