OC Tips og trick

• Ved ikke hvor meget du får ud af at øve dig på en gammel comp. først, da det kan være helt anderledes at OC'e din Phenom.

Hellere prøve dig stille og roligt frem, i små incrementer, til den bliver ustabil, og kør med den maksimale STABILE frekvens.

Og så ellers læse dig frem til andres erfaringer med OC'ing af netop dén cpu. ;)

Oprindeligt indlæg af Pulse
    Ved ikke hvor meget du får ud af at øve dig på en gammel comp. først, da det kan være helt anderledes at OC'e din Phenom.

Hellere prøve dig stille og roligt frem, i små incrementer, til den bliver ustabil, og kør med den maksimale STABILE frekvens.

Og så ellers læse dig frem til andres erfaringer med OC'ing af netop dén cpu. ;)

Kan se der en der har haft gang i det, med sådan en CPU som min?

http://forums.amd.com/forum/me…catid=319&threadid=101394

En der kan hurtig forklar hvad han har gjordt?

En der kan paste et godt link til en side eller aktiken, om OC :)

Ralle

• Det er bare at søge lidt på google. Da jeg startede med at OC anede jeg intet om det, men jeg fandt en masse brugbar viden på google og fandt også et helt forum der stort kun handlede om at OC'e cpu'er som min. Der var selvfølgelig også mange der hjalp mig herinde. Men hvis du søger lidt rundt på google finder du sikkert en masse. Prøv også youtube.com, der er sikkert folk der har lagt videoer ind om hvordan man gør det.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Det er bare at søge lidt på google. Da jeg startede med at OC anede jeg intet om det, men jeg fandt en masse brugbar viden på google og fandt også et helt forum der stort kun handlede om at OC'e cpu'er som min. Der var selvfølgelig også mange der hjalp mig herinde. Men hvis du søger lidt rundt på google finder du sikkert en masse. Prøv også youtube.com, der er sikkert folk der har lagt videoer ind om hvordan man gør det.

Super, tak for tippet, med youtube.. Det havde jeg sku ikke lige tænkt på :)

Men finder der noget på dansk :(

• tror du skal forvente at 98,7% af alt du finder om OC er på engelsk ;) ligesom med alt andet IT

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his