emp fejl

• oki jeg er ved se om jeg ikke kan få emp embel men jeg kan ikke få empen jeg har harrier strike og pave low men når jeg når 15 kills får jeg ikke en emp første gang troede jeg at jeg havede trykket på nuke men jeg var så heldig og ramme 25 kills men heller ikke nogen nuke... tæller kill streaks ikke mod emp og nuke mere??? jeg har fået 1 nuke og 4 emp'er tidligere men nu er det som om det ikke virker...

Oprindeligt indlæg af vanto
    oki jeg er ved se om jeg ikke kan få emp embel men jeg kan ikke få empen jeg har harrier strike og pave low men når jeg når 15 kills får jeg ikke en emp første gang troede jeg at jeg havede trykket på nuke men jeg var så heldig og ramme 25 kills men heller ikke nogen nuke... tæller kill streaks ikke mod emp og nuke mere??? jeg har fået 1 nuke og 4 emp'er tidligere men nu er det som om det ikke virker...

Uden at være 100% sikker så gælder kan det første strike med harrieren og ikke når den ligger og svæver deroppe.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af vanto
    da jeg fik min nuke talte alle harrier kills tror måske der er en glitch eller et eller andet....

OK, syntes bare ikke altid det hele tæller med, om det er en glitch eller ej ska jeg ikke kunne sige.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Karga
    Sidste game jeg var inde i stod der faktisk for en gangs skyld et brugbart tip.. Kills fra killstreak reward man har fået via airdrop tæller ikke.. ved ikke om det gælder generelt for alle killstreak rewards

Ahh ha, det burde jeg ha tænkt mig til men tak for oplysningen.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Karga
    Sidste game jeg var inde i stod der faktisk for en gangs skyld et brugbart tip.. Kills fra killstreak reward man har fået via airdrop tæller ikke.. ved ikke om det gælder generelt for alle killstreak rewards

Tror den skal forstås sådan at hvis man fks. tilkalder en Cobra via Killstreaks så tæller kills, men hvis man får den via et airdrop (ens eget, allies eller fjendens) så giver den kun "point" og tæller ikke op på din killstreak.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Der er en glitch med Pave Low'en. Hvis en anden person kalder en Pave Low in før dig i kampen og du bagefter kalder din ind tæller den ikke mod dit killstreak.