Blizzard enehærsker i derres lille diktatur

• Fik i morgen en mail fra Blizzard om at min konto var blevet lukket grundet brud på deres regler, jeg skulle have solgt ingame ting for real world mony.

Det har jeg så ikke.

de vedlægger ingen beviser eller noget som helst, det er bare vi har lukket din konto.

Det kan squ da ikke passe de bare kan lukke uden at skrive precis hvad jeg skulle have gjordt og bevise det.

Surt man ikke har lidt penge på kistebunden så havde jeg squ sagsøgt dem, bare for at få ret i at de da i det mindste skal bevise man har gjordt noget der bryder deres regler.

En ting er sikkert hvis den ikke bliver genåbnet er det slut med at spille og købe spil fra blizzard.

• Har du ikke engang gjort noget der tangerer snyd? Det virker godt nok bizart.. Det er jo ikke fordi de ligefrem gavner af at lukke dig ned.. Så betaler du jo ikke længere

Har du skrevet til dem og spurgt ind til det? Det kunne jo være en fejl

• jeg har selfølgelig prøvet at logge ind på min konto og spillet skriver også den er lukket forsøger jeg logge ind på min profil på derres hjemmeside siger den også at kontoen er lukket.

og ja der er mange mails i omløb men den her ér desværre rigtig nok.

• Errr,

Jeg bidder mærke i et par ting ved din post. Du opretter tråden d. 11/02-2010 og du skriver "her til morgen" - jeg går altså ud fra at din account er blevet bannet d. 11/02-2010.

Lidt længere nede i tråden poster du en mail fra Blizzard som omhandler ændringer af din account, men denne er dateret d. 06/02-2010.

Med andre ord - er du blevet hacket? Det ser ud som om at der er nogen der har ændret noget ved din account 5 dage før du blev bannet.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

• Ja det er ikke mig der har postet det billede.

Men min konto var blevet hacket, alt var blevet rippet.

Måtte dog ringe til blizzard for at maile til dem er som er prutte i en dyne det høre ingen.

men den er nu tilbage og jrg tror alt er kommet tilbage også.

• Lol! okay - det så jeg ikke lige :D

Men godt at høre at du har fået din konto igen.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM