COOP, Multiplayer, wtc.

• Hej med jer

Der må vel være et spil som man ikke kan undvære.
    Jeg spiller en del flysimulator (Free Falcon 5), Diablo II, COD MW Multiplayer, COD MWII multiplayer.

Jeg har fundet et par gode servere på COD MW, hvor man spiller taktisk multiplayer. Det er enormt fedt i forhold til, at blive basket med launchere hele tiden.

Men findes der ikke et multiplayerspil lignende COD, hvor det dog skal være mere taktisk, hvor man virkelig er afhængig af sit hold?
    Multiplayer,Strategy,Adventure,Shoot-noget???

• Swat 4 er meget strategisk og det kan du også spille coop i :)

det er ikk bare løb rundt og skyd alt det er virkelig strategi der vil noget :D (eller lidt derhen af i hver fald)

men bliver du nakket af Glaunchers hele tiden er du bare ikk hurtig nok :razz:

• ta lige og kig på GRAW 1 og GRAW2

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• ArmA II

Jeg har dowloadet det og det virker rimeligt overbevisende. Meget taktisk, store scenarier, meget omfattende singleplayer, man er både til lands, vands og i luften. Og man skal både flyve helikopter køre tanks og Hummer.

Det er dog lidt tungt, at trække. Men jeg ser frem til multiplayerdelen, når jeg er kommet igang.

• Operation Flashpoint: Dragon Rising er sq også vejen frem, hvis ArmA tiltaler dig

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit